×
×

در پی حادثه تلخ «ساختمان پلاسکو» و به احترام آتش نشانان جان باخته

  • کد نوشته: 133724
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۴ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت زاهدانِ «رضا صادقی»، خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان، در پی حادثه تلخ «ساختمان پلاسکو» و به احترام آتش نشانان جان باخته این حادثه، لغو شد.
    +«نصیر احمد ملازهی»، خاطر نشان کرده که اجرای کنسرت لغو شده «رضا صادقی»، پس از انجام مراحل قانونی و اخذ مجوز در تاریخی دیگر انجام می پذیرد.

    در پی حادثه تلخ «ساختمان پلاسکو» و به احترام آتش نشانان جان باخته
  • کنسرت رضا صادقی

    کنسرت زاهدانِ «رضا صادقی»، خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان، در پی حادثه تلخ «ساختمان پلاسکو» و به احترام آتش نشانان جان باخته این حادثه، لغو شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، بنا بر اعلام این خبر از سوی «نصیر احمد ملازهی»، معاون هنری «اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان»، کنسرت «رضا صادقی» در زاهدان به دلیل فضای غم و اندوه حاکم بر جامعه ناشی از حادثه پلاسکو، لغو گردید.

    کنسرت این خواننده قرار بود طی دو تاریخ ۳ و ۴ بهمن ماه ۱۳۹۵، در «سرسرای خاتم» استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شود، اما با توجه به وقوع حادثه پلاسکو تهران و شهادت شماری از آتش نشانان جان بر کف کشورمان، موسسه هنری «نوای ماندگار هامون»، به عنوان مجری برگزاری کنسرت با هماهنگی «رضا صادقی» این اجرا را به تاریخی دیگر موکول کرد.

    این موسسه همچنین با ارائه درخواست لغو به «اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان» متعهد به بازپرداخت بهای تمام بلیت های فروخته شده بر اساس شماره سریال ها به شهروندان شد.

    شایان ذکر است، ملازهی خاطر نشان کرده که اجرای کنسرت لغو شده «رضا صادقی»، پس از انجام مراحل قانونی و اخذ مجوز در تاریخی دیگر انجام می پذیرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=133724
       
    برچسب ها رضا صادقی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *