×
×

خبر مهم برای هواداران این خواننده

  • کد نوشته: 13246
  • شادروان موسوي
  • پنجشنبه, ۶ام مرداد ۱۳۹۰
  • ۵۰ دیدگاه
  • سایت موسیقی ایرانیان تماسی با محسن چاوشی می‌گیرد که این خواننده مطرح موسیقی پاپ خبر حضور خود در کنسرت لهراسبی را رسما تکذیب می‌کند

  • موسیقی ایرانیان- امین ریزباف: یکی از سایت‌های تجاری-موسیقیِ مطرح کشور چندین روز پیش خبری مبنی بر حضور محسن چاوشی در کنسرت علی لهراسبی به عنوان مهمان در خروجی خود قرار داد، که این خبر دقایقی پیش از طرف سایت هواداران محسن چاوشی تکذیب شد. برای اطمینان از تکذیب این خبر سایت موسیقی ایرانیان تماسی با محسن چاوشی می‌گیرد که این خواننده مطرح موسیقی پاپ خبر حضور خود در کنسرت لهراسبی را رسما تکذیب می‌کند.

    گفتینیست که چند روز پیش در سایت تجاری مورد اشاره خبر به شرح زیر منتشر شده بود:

    «محسن چاوشی برای اولین بار در برج میلاد تهران حاضر می شود و تماشاگر ویژه کنسرت علی لهراسبی خواهد بود. این حضور، شاید اولین اتفاق از مجموعه اتفاقاتی خواهد بود که قرار است در سال ۹۰ برای چاوشی رخ دهد.

    رامین بصیرت نیا تهیه کننده آلبوم اخیر چاوشی (حریص) که تهیه کنندگی آلبوم جدید لهراسبی (تصمیم) را هم برعهده دارد، درباره کنسرت آینده علی لهراسبی به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت:«از سه ماه قبل طوری برنامه ریزی کرده بودیم که لهراسبی چند روز پس از انتشار آلبوم جدیدش در سالن همایش های برج میلاد کنسرت داشته باشد اما این آلبوم به دلیل تدابیر ویژه ای که برای پخش آن در نظر داریم آماده انتشار نشد با این وجود جایگاه لهراسبی آنقدر مناسب بود که نخواهیم صرفا به بهانه انتشار آلبوم “تصمیم” برای او کنسرت ترتیب دهیم. گرچه طی روزهای اخیر کنسرت های متعددی در تهران برگزار شده اما استقبال از بلیت های کنسرت لهراسبی به ما ثابت کرده که طرفداران موسیقی برنامه های او را به خاطر آهنگ های خاطر انگیزش دوست دارند.»

    https://musiceiranian.ir/?p=13246
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *