×
×

تحت امتیاز شرکت «ترانه شرقی»

  • کد نوشته: 130400
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۴ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logohot-topic-logo
    «دوباره عشق» نخستین آلبوم رسمی «حامد همایون» تحت امتیاز موسسه «ترانه شرقی» در سراسر کشور منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد. این در حالیست که همزمان با انتشار، می توان این اثر را از طریق «بیپ تونز» نیز به صورت قانونی دانلود نمود.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «دوباره عشق» را در ادامه دنبال کنید

    تحت امتیاز شرکت «ترانه شرقی»
  • «دوباره عشق» نخستین آلبوم رسمی «حامد همایون» تحت امتیاز موسسه «ترانه شرقی» در سراسر کشور منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد. این در حالیست که همزمان با انتشار، می توان این اثر را از طریق «بیپ تونز» نیز به صورت قانونی دانلود نمود.

    آلبوم «دوباره عشق» نخستین آلبوم رسمی «حامد همایون» که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۲ دی ماه روانه بازار موسیقی کشور شود، با یک روز تاخیر در سراسر کشور منتشر شد تا پدیده جدید موسیقی پاپ کشور، نخستین آلبوم رسمی خود را به صورت گسترده در اختیار دوستدارانش قرار بدهد.

    این آلبوم در هجده قطعه به نام‌های «دیوونگی، قسمت، چه عشقی ،نگاهم کن، دوباره عشق، می روم، بارون که زد، چنین کنم چنان کنم، مجنون، دنیای من، خدا همین حوالی، شیدایی، به چشمات قسم، چتر خیس، مردم شهر، آه نکش، جادوی نگاه و هیهات» روانه بازار موسیقی کشور شده است که به گفته محسن رجب پور (مدیرعامل شرکت ترانه شرقی و تهیه کننده آلبوم دوباره عشق)، دوازده قطعه از این آثار قبلا منتشر شده بود و شش قطعه جدید نیز در این آلبوم گنجانده شده است.

    موزیسین هایی چون سامان امامی، مسعود جهانی و سپهر شاکری در این آلبوم همکاری کرده اند و سهیل حسینی، محمدرضا نظری، ندا حاتمی، آرزو مرجانی و مریم زاهدی نیز ترانه سراهای نخستین آلبوم رسمی حامد همایون هستند. میکس و مسترینگ این آلبوم را نیز محمد فلاحی بر عهده داشته است.

    محسن رجب پور پیش از این درباره این اثر انتشار نخستین آلبوم رسمی «حامد همایون گفته بود: «در دوره کنونی فضای موسیقی در کشور به گونه‌ای شده که بسیاری از هنرمندان حوزه موسیقی از یاس و غم و عشق های واسوخت می‌خوانند. ماموریت حامد همایون در این آلبوم تزریق فضایی مثبت و سرشار از انرژی خوب در جامعه است که شرکت ترانه شرقی سعی دارد در آینده ای نزدیک بیشتر و بیشتر در این فضا فعالیت و فرهنگ سازی کند.»

    گفتنی‌ست نخستین آلبوم رسمی حامد همایون تحت امتیاز موسسه «ترانه شرقی» در ایران روانه بازار موسیقی کشور شده است و موسسه فرهنگی «GEMMY MUSIC RECORDS» نیز امتیاز انتشار جهانی این اثر را برعهده دارد. پخش و توزیع این آلبوم را نیز «هنر اول» به عهده دارد.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «دوباره عشق» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «دوباره عشق» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «دوباره عشق» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=130400
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *