×
×

دال با حضور ویژه «اشکان خطیبی» روی صحنه رفت

  • کد نوشته: 129494
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۴ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی «دال» به کارگردانی «رضا موسوی»، یازدهم دی ماه در تالار وحدت با تهیه‌کنندگی «مجید روغنی» و «علی رضوی» و مدیریت «مهسا نعمت» به اجرای برنامه پرداخت.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از کنسرت «گروه دال» را مشاهده نمایید

    دال با حضور ویژه «اشکان خطیبی» روی صحنه رفت
  • گروه موسیقی دال

    گروه موسیقی «دال» به کارگردانی «رضا موسوی»، یازدهم دی ماه در تالار وحدت با تهیه‌کنندگی «مجید روغنی» و «علی رضوی» و مدیریت «مهسا نعمت» به اجرای برنامه پرداخت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «دال» مانند اجرای قبلی به کارگردانی «رضا موسوی» روی صحنه رفت و طی آن «مصطفی شب‌خوان» به عنوان پرفورمر در پشت پرده سفید رنگ قرار گرفت و یک پرفورمنس متفاوت را اجرا کرد و قطعاتی چون «هفت شهر»، «طعم شیرین خیال»، «آن»، «بوم»، «هنگ»، «در دست باد»، «قصه» و «آوازم را می‌رقصیدی» در بخش نخست این کنسرت به اجرا درآمدند. بخش دوم با ورود اشکان خطیبی آغاز شد که تشویق پیاپی حاضرین در سالن را در پی داشت و قطعات «لحظه‌ها را انتظارم» و «هفت شهر» اجرا شدند.

    امین هدایتى، شایان شکرابى، غزل مهدوى، مهرداد عالمى، میلاد سعدى، یزدان بهمنى، فرشاد رضایی و امیرحسین کیان پور اعضای گروه دال را تشکیل می دادند. ناگفته نماند که در این اجرا نیوشا بریمانی نوازنده کمانچه و سرپرست گروه نوشه نیز به هنرنمایی پرداخت.

    در ادامه می‌توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (مرضیه امیری) از کنسرت  «دال» را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هریک از عکس‌ها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=129494
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *