×
×

انتشار توسط آوی ماندگار

  • کد نوشته: 12912
  • شادروان موسوي
  • چهارشنبه, ۲۹ام تیر ۱۳۹۰
  • ۵ دیدگاه
  • خواننده:  سعید پورسعید آهنگساز: سعید پورسعید تنظیم کننده: مجید رضا زاده، مرتضی شفیع ترانه سرا: تارا خلعتبری، سامان شفیعی، محمد اسماعیل حبیبی انتشارات: آوی ماندگار (عظیمی)، پخش الوند تاریخ انتشار: تیرماه ۱۳۸۹ توضیحات: سعید پورسعید که یکی از قدیمی های موسیقی پاپ محسوب می شود و قطعات محبوبی چون «تو مثل گلی»، «نوازشم کن»، «عجب […]

  • خواننده:  سعید پورسعید

    آهنگساز: سعید پورسعید

    تنظیم کننده: مجید رضا زاده، مرتضی شفیع

    ترانه سرا: تارا خلعتبری، سامان شفیعی، محمد اسماعیل حبیبی

    انتشارات: آوی ماندگار (عظیمی)، پخش الوند

    تاریخ انتشار: تیرماه ۱۳۸۹

    توضیحات: سعید پورسعید که یکی از قدیمی های موسیقی پاپ محسوب می شود و قطعات محبوبی چون «تو مثل گلی»، «نوازشم کن»، «عجب صبری خدا دارد»، «مشعل شادی» و… را در کارنامه دارد، پس از حدود چهار سال سکوت، پنجمین آلبوم مجاز خود را روانه ی بازار کرده است. این بار بر خلاف آلبوم های قبلی، خبری از قطعات قدیمی سعید نیست و آلبوم «میلاد عشق» شامل ۹ قطعه ی عاشقانه‌ی جدید است که آهنگسازی همه ی آنها به عهده ی سعید پورسعید بوده و مجید رضازاده و مرتضی شفیع تنظیمشان را به عهده داشته اند. ترانه های این آلبوم توسط تارا خلعتبری، سامان شفیعی و محمد اسماعیل حبیبی سروده شده اند و مجید رضازاده میکس و مسترینگ قطعات آلبوم را انجام داده است.

    سعید که علی رغم تواناییهایش، خواننده ای بسیار کم حاشیه و از جنجال به شدت گریزان است، آلبوم جدیدش را با رنگ و بوی همیشگی کارهایش تولید کرده است. آلبوم «میلاد عشق» توسط شرکت آوای ماندگار (عظیمی) و پخش الوند منتشر شده است.

    از سعید پیش از این چهار آلبوم مجاز به نام های بازگشت (۱۳۸۱)، بهونه (۱۳۸۲)، عطر نفسهات (۱۳۸۴) و غربت (۱۳۸۶) منتشر شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=12912
       
    برچسب ها سعید پورسعید

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *