×
×

به خوانندگی «علی رستمیان»

  • کد نوشته: 129109
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۰ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logo
    آلبوم موسیقی «دفتر تار و آواز ۶» (دستگاه سه گانه)، به خوانندگی «علی رستمیان» و نوازندگی زنده یاد استاد «جلیل شهناز» و «فریار دیبا»، از سوی شرکت «چهار باغ بانگ» منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می‌توان آنرا از «بیپ تونز»، به صورت قانونی دانلود کرد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «دفتر تار و آواز ۶» را در ادامه دنبال کنید

    به خوانندگی «علی رستمیان»
  • آلبوم موسیقی «دفتر تار و آواز ۶» (دستگاه سه گانه)، به خوانندگی «علی رستمیان» و نوازندگی زنده یاد استاد «جلیل شهناز» و «فریار دیبا»، از سوی شرکت «چهار باغ بانگ» منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می‌توان آنرا از «بیپ تونز»، به صورت قانونی دانلود کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «چهار باغ بانگ»، پیش از این آثار زیادی از این دو هنرمند منتشر کرده است که از این میان می‌توان به «حکایت دل»، «دفتر تار» و «کنج صبوری» به عنوان موفق‌ترین آثار اشاره کرد. «دفتر تار و آواز» مجموعه ایست از ساز و ‌آوازهای «جلیل شهناز» و «علی رستمیان» که تنبک نوازی آن توسط «فریار دیبا» اجرا شده است.

    این آلبوم در مایه سه‌گاه و شامل ۲۶ قطعه می‌باشد که از آن میان می‌توان به «درآمد سه‌گاه»، «چهار مضراب ۱»، «چهار مضراب ۲»، «درآمد سه‌گاه تار»، «چهارمضراب مخالف سه‌گاه»، «درآمد مخالف با تحریر»، «مخالف و مغلوب» و… اشاره کرد که طبق معمول نوازندگی زنده یاد «جلیل شهناز»، در آن قطعات چهارمضراب‌های زیادی می‌شنویم.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «دفتر تار و آواز ۶» (دستگاه سه گانه) از سوی شرکت فرهنگی هنری «چهارباغ بانگ» منتشر شده است. این اثر را می‌توان از مراکز معتبر فروش بازار موسیقی تهیه کرده و یا بصورت دیجیتال از «بیپ تونز» خریداری کرد.

    +دموی قطعات آلبوم «دفتر تار و آواز ۶» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «دفتر تار و آواز ۶» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=129109
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *