×
×

در تازه ترین یادداشت خود

  • کد نوشته: 12909
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۹ام تیر ۱۳۹۰
  • ۲ دیدگاه
  • حواشی لغو سخنرانی استاد شجریان در تالار وحدت همچنان ادامه دارد و داریوش پیرنیاکان سخنگوی خانه موسیقی در تازه ترین یادداشت خود از این موضوع به شدت انتقاد کرده است. به گزارش پارس توریسم، پیر نیاکان در یادداشت با اشاره به اینکه سخنرانی استاد محمدرضا شجریان باید در روز موعود در تالار وحدت پیرامون شخصیت […]

  • حواشی لغو سخنرانی استاد شجریان در تالار وحدت همچنان ادامه دارد و داریوش پیرنیاکان سخنگوی خانه موسیقی در تازه ترین یادداشت خود از این موضوع به شدت انتقاد کرده است.

    به گزارش پارس توریسم، پیر نیاکان در یادداشت با اشاره به اینکه سخنرانی استاد محمدرضا شجریان باید در روز موعود در تالار وحدت پیرامون شخصیت استاد پایور انجام می گرفت و از چند روز قبل خبر سخنرانی در سایت خانه موسیقی و دیگر رسانه ها منتشر شده ،درادامه این سوال را مطرح کرده که چرا شجریان؟و سپس پاسخ داده: به دلیل اینکه این دو هنرمند کارهای مشترک و ارزنده ای در قبل و بعد از انقلاب به جامعه هنری ارایه کرده بودند.

    پیرنیاکان در ادامه یادداشت خود نوشته: دو ساعت مانده به اجرای برنامه خبر رسید که استاد شجریان سخنرانی نمی کنند. تلاش ها به جایی نرسید و استاد هم به تالار نیامدند. افکار عمومی پرسش گر این اتفاق، دم به دم به حساسیت های خود می افزود و تلاش می کرد ته و توی قضیه را درآورد. حال پرسش اصلی نگارنده اینجاست آیا هزینه صحبت کردن شجریان بیشتر است یا صحبت نکردنش. این همان تدبیر و درایتی است که باید متولیان امور فرهنگی و هنری کشور داشته باشند و سعی بر جذب حداکثری کنند و هنرمندان را از خود نرنجانند.

    https://musiceiranian.ir/?p=12909
       
    برچسب ها محمدرضا شجریان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *