×
×

“شهرزاد” و “پرنده آتشین”

  • کد نوشته: 12904
  • شادروان موسوي
  • سه شنبه, ۲۸ام تیر ۱۳۹۰
  • ۱ دیدگاه
  • دو آلبوم “شهرزاد” و “پرنده آتشین” شامل اجرای زنده ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی، از سوی انجمن موسیقی ایران منتشر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران، این دو آلبوم به اجرای خردادماه سال ۸۹ ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت مربوط می‌شود که به صورت ضبط صحنه‌ای عرضه شده است. آلبوم […]

  • دو آلبوم “شهرزاد” و “پرنده آتشین” شامل اجرای زنده ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی، از سوی انجمن موسیقی ایران منتشر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران، این دو آلبوم به اجرای خردادماه سال ۸۹ ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت مربوط می‌شود که به صورت ضبط صحنه‌ای عرضه شده است.

    آلبوم “شهرزاد” که در بخش اول کنسرت یاد شده به اجرا در آمده شامل سوئیت سمفونی شهرزاد اثر نیکولای ریمسکی کورساکف می شود و از قطعات”شهرزاد”، “دریا و کشتی سندباد”، “قصه شاهزاده قلندر”، “شاهزاده‌های جوان” و “فستیوال در بغداد” تشکیل شده است.

    آلبوم “پرنده آتشین” نیز که در بخش دوم این کنسرت به اجرا در آمده شامل قطعاتی چون “وکالیز” (اثر سرگئی راخماننیف)، “کارمینا بورانا” (اثر کارل ارف) و “سوئیت پرنده آتشین” (اثر ایگور استراوینسکی)” می‌شود.

    در این آلبوم گروه کر دفتر موسیقی به رهبری رازمیک اوحانیان نیز شهرداد روحانی را همراهی کرده اند.
    صدابرداری دو آلبوم “شهرزاد” و “پرنده آتشین” را رضا جعفری بهنام و حسین مقدم بر عهده داشته‌اند؛ همچنین طراحی گرافیکی جلد این دو آلبوم را احسان پارسا و عکاسی داخلی صفحات آن را مهدی توسلیان انجام داده‌اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=12904
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *