×
×

به سرپرستی «آزاده امیری»

  • کد نوشته: 129012
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۰ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی سنتی راستان با اجرای آثار حسین علیزاده در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. گروه موسیقی سنتی راستان به سرپرستی آزاده امیری روز یکشنبه ۱۲ دی درسالن اصلی فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد رفت. گروه موسیقی سنتی راستان در این اجرا ۹ قطعه از آثار حسین علیزاده را در دستگاه‌های شور و اصفهان و […]

    به سرپرستی «آزاده امیری»
  • حسین علیزاده

    حسین علیزاده

    گروه موسیقی سنتی راستان با اجرای آثار حسین علیزاده در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

    گروه موسیقی سنتی راستان به سرپرستی آزاده امیری روز یکشنبه ۱۲ دی درسالن اصلی فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد رفت.

    گروه موسیقی سنتی راستان در این اجرا ۹ قطعه از آثار حسین علیزاده را در دستگاه‌های شور و اصفهان و هشت قطعه را در آواز شوشتری و بیات ترک اجرا خواهد کرد.

    آزاده امیری سرپرست گروه و نوازنده تار در مورد این کنسرت گفت: «در این اجرا سلام اسفندیارپور خواننده خواهد بود و نوازندگانی چون شیما بلوکی‌فر (کمانچه)، مریم ملأ (تنبک)، لیلا ظهیرالدینی (عود) و سارا فطرس (دف) او را همراهی می‌کنند.»

    او افزود: «گروه راستان قطعاتی همچون «نوروز»، «بیایید»، «ندانمت به حقیقت»، «بیاساقی»، «بیا تا گل برافشانیم» و «امید عشق» را برای مخاطبان اجرا می‌کند.»

    سلام اسفندیارپور فارغ‌التحصیل رشته حقوق و وکیل دادگستری به مدت چهار سال شاگرد هنگامه اخوان بوده و ردیف‌های آوازی را نزد پدربزرگش آموخته است.

    این کنسرت ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۱۲ دی در یک سانس اجرا می‌شود و علاقمندان جهت تهیه بلیط آن می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=129012
       
    برچسب ها حسین علیزاده

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *