×
×

به آهنگسازی حسین علیزاده و کارگردانی پیمان قدیمی

  • کد نوشته: 128787
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۷ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • پروژه چند رسانه ای «غم نومه فریدون» به آهنگسازی حسین علیزاده و کارگردانی پیمان قدیمی اردیبهشت ماه سال آینده در تالار وحدت تهران به صحنه می رود.

    +این اثر که در فاز صوتی و موسیقایی با عنوان «غم نومه فریدون» منتشر می شود، در فاز اجرایی با نام «فریدون» روی صحنه خواهد رفت

    به آهنگسازی حسین علیزاده و کارگردانی پیمان قدیمی
  • حسین علیزاده

    حسین علیزاده

    پروژه چند رسانه ای «غم نومه فریدون» به آهنگسازی حسین علیزاده و کارگردانی پیمان قدیمی اردیبهشت ماه سال آینده در تالار وحدت تهران به صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اثر چندرسانه ای «غم نومه ی فریدون» به آهنگسازی حسین علیزاده و نویسندگی و کارگردانی پیمان قدیمی که بنا بود دی ماه سال جاری اجرای صحنه ای خود را آغاز کند، به دلیل تداخل این برنامه با جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت، اجراهای خود را به اردیبهشت ماه سال ۹۶ موکول کرد.

    این اثر که در فاز صوتی و موسیقایی با عنوان «غم نومه فریدون» منتشر می شود، در فاز اجرایی با نام «فریدون» روی صحنه خواهد رفت.

    در «غم نومه فریدون» علاوه بر آیدا شاملو هنرمندان سینما و تئاتر همچون ژاله علو، سیامک صفری، فاطمه معتمد آریا، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، حبیب رضایی، صابر ابر، نیما دهقانی و هنرمندان موسیقی چون سیامک جهانگیری، صبا علیزاده، پوریا اخواص و داریوش کاظمی با تولید کنندگان اثر همکاری می کنند. این در حالی است که زنده یاد مرتضی احمدی آخرین فعالیت هنری خود را در این اثر به انجام رسانیده است.

    تمرینات «فریدون» به تهیه کنندگی مهرداد بهاالدینی و پیمان قدیمی از خرداد ماه سال جاری در تالار وحدت آغاز شده است و نسخه صوتی و موسیقایی آن همزمان با اجرا منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=128787
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *