×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 128704
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۷ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logo«رضا یزدانی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان قطعه «اعصاب ندارم» را در آستانه تازه ترین کنسرت موسیقایی خود منتشر و در دسترس مخاطبین قرار داد. این قطعه را در ادامه و با اجازه صاحب اثر از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»
  • «رضا یزدانی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان قطعه «اعصاب ندارم» را در آستانه تازه ترین کنسرت موسیقایی خود منتشر و در دسترس مخاطبین قرار داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، قطعه «اعصاب ندارم» به آهنگسازی هومن اژدری، ترانه سرایی مهدی ایوبی ، میکس و مستر محمد خرمی نژاد، تهیه کنندگی علی اوجی و صدای رضا یزدانی در فضای مجازی منتشر شد.

    قطعه «اعصاب ندارم» در حالی منتشر می‌شود که رضا یزدانی روز پانزدهم دی‌ و طی دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می رود و این اثر جدید را در آن برنامه برای اولین‌بار می‌خواند.

    شایان ذکر است که قطعه «اعصاب ندارم» با مجوز رسمی دفتر موسیقی به شماره ۰۰۲۵۲/ب /۹۵/۱۰ در فضای مجازی منتشر شده است، این قطعه را در ادامه و با اجازه صاحب اثر از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید.

    +دانلود «اعصاب ندارم» 

    «اعصاب ندارم» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=128704
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *