×
×

با آهنگسازی و صدای «علی انصاری»

  • کد نوشته: 128120
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی پاپ «اورکده دیر عشقین»، با آهنگسازی و صدای «علی انصاری» خواننده ی آذری زبان کشورمان، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از طریق «بیپ تونز» نیز به صورت قانونی دانلود نمود.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «اورکده دیر عشقین» را در ادامه دنبال کنید

    با آهنگسازی و صدای «علی انصاری»
  • آلبوم موسیقی پاپ «اورکده دیر عشقین»، با آهنگسازی و صدای «علی انصاری» خواننده ی آذری زبان کشورمان، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از طریق «بیپ تونز» نیز به صورت قانونی دانلود نمود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم پاپ «اورکده دیر عشقین» از «علی انصاری» خواننده آذری زبان و با تنظیم «نریمان محسنی»، شامل ۱۲ قطعه می‌باشد. پیش از این شاهد انتشار آلبوم «سنین گوزلرین» از همین هنرمند بودیم. تنظیم قطعات هر دو آلبوم «علی انصاری» را «نریمان محسنی» انجام داده است. کسانی که به دنبال موسیقی شاد آذری هستند، می‌توانند از شنیدن این آلبوم لذت ببرند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «اورکده دیر عشقین» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «اورکده دیر عشقین» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «اورکده دیر عشقین» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=128120
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *