×
×

برای نخستین‌بار صورت می‌گیرد

  • کد نوشته: 12757
  • شادروان موسوي
  • پنجشنبه, ۲۳ام تیر ۱۳۹۰
  • ۰
  • بخشی از فیلم‌‌هایی که قرار است موسیقی آنها توسط ارکستر سمفونیک تهران اجرا شود همزمان با اجرا در تالار وحدت به نمایش در خواهد آمد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران، در کنسرت روزهای ۲۵ تا ۲۷ ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی قرار است موسیقی دوازده فیلم مهم تاریخ سینما به اجرا […]

  • بخشی از فیلم‌‌هایی که قرار است موسیقی آنها توسط ارکستر سمفونیک تهران اجرا شود همزمان با اجرا در تالار وحدت به نمایش در خواهد آمد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران، در کنسرت روزهای ۲۵ تا ۲۷ ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی قرار است موسیقی دوازده فیلم مهم تاریخ سینما به اجرا در آید که در جریان آن بخش هایی از فیلم به همراه موسیقی‌اش پخش شود.

    حامد برغانی ادیتور این فیلم ها درباره بخش نمایش فیلم در کنسرت ارکستر سمفونیک تهران گفت: ما بخش مهم و خاطره انگیز فیلم هایی که موسیقی آنها قرار است اجرا شود را انتخاب کرده ایم و در هنگام اجرای هر کدام از این قطعات، فیلم مختص به آن را همزمان بر روی پرده ای برای مخاطبان به نمایش در خواهیم آورد.

    وی درباره هدف از چنین کاری بیان کرد: این کار سبب می شود تا مخاطب بلافاصله در کمترین زمان ممکن با موسیقی که پیشتر آن را در فیلم های مهم تاریخ سینمای جهان شنیده ارتباط برقرار کند. تا آنجا که من به یاد دارم تا کنون چنین اتفاقی در سالن های کنسرت ما روی نداده و می تواند تجربه ای ماندگار برای مخاطبان باشد.

    برغانی در ادامه افزود: از جمله این فیلم ها می توان به پدر خوانده، گلادیاتور، رومئو و ژولیت، دور دنیا در ۸۰ روز، ارباب حلقه ها، خارج آفریقا، مولان (انیمیشن)، فانتازیا (انیمیشن)، برباد رفته و داستان وست ساید اشاره کرد.

    ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی ۲۵ تا ۲۷ ماه جاری همزمان با عید سعید نیمه‌شعبان موسیقی متن فیلم های برجسته سینمای جهان را از ساعت ۲۱:۰۰ تالار وحدت و در روز ۲۸ تیر درسالن همایش‌های برج میلاد به روی صحنه می برد.

    https://musiceiranian.ir/?p=12757
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *