×
×

از طریق سایت «بیپ تونز»

  • کد نوشته: 127552
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۸ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoپیش فروش تازه ترین آلبوم «سهیل نفیسی» آهنگساز، نوازنده و خواننده صاحب نام موسیقی با عنوان «طرح نو» که طی روزهای آتی منتشر خواهد شد، از طریق سایت «بیپ تونز» آغاز شد.
    +در ادامه هم می توانید تیزر تصویری این اثر را آنلاین از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» ببینید

    از طریق سایت «بیپ تونز»
  • پیش فروش تازه ترین آلبوم «سهیل نفیسی» آهنگساز، نوازنده و خواننده صاحب نام موسیقی با عنوان «طرح نو» که طی روزهای آتی منتشر خواهد شد، از طریق سایت «بیپ تونز» آغاز شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «سهیل نفیسی» حدود پنج سال بعد از انتشار «چنگ و سرود» در شب یلدای امسال آلبومی با نام «طرح نو» منتشر می‌کند. در این آلبوم محمدرضا اصغری، مازیار خواجیان و حسین کمانی با سازهای ملودیکا، گیتار و گیتارباس نفیسی را همراهی می‌کنند. تهیه کننده آن افشین معصومی بوده و توسط موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار منتشر می‌شود. مراسم رونمایی از این آلبوم موسیقایی نیز ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۹ آذرماه با حضور سهیل نفیسی در کافه «شناخت» واقع در خیابان طالقانی، نبش خیابان فریمان برگزار می شود و از شب یلدا در کلیه فروشگاه‌های محصولات فرهنگی و همچنین سایت بیپ‌تونز قابل تهیه می‌باشد.

    یکی از ویژگی‌هایی که در آثار نفیسی به چشم می‌خورد انتخاب هنرمندانه اشعار است. وی تجربه‌های موفقی با اشعار شاعران معاصر نیما یوشیج، احمد شاملو، ابراهیم منصفی، منوچهر آتشی، مهدی اخوان ثالث، بهمن فرسی و سهراب سپهری داشته؛ اما این بار به سراغ ادبیات کلاسیک فارسی و غزلیات حافظ رفته است. زمان رونمایی و انتشار آلبوم را می‌هوان به نگاه هنرمندانه و شاعرانه نفیسی نسبت داد و می‌توان آن را به نوعی هدیه شب یلدا دانست. بی‌شک بسیاری از هنردوستان و علاقه‌مندان نفیسی در انتظار شنیدن «طرح نو» می‌باشند.

    سهیل نفیسی در سال ۸۴ اولین آلبوم خود را با نام «ری را» منتشر کرد و خیلی زود تبدیل به یکی از چهره‌های مورد علاقه اهل هنر و ادبیات ایران شد. در گام بعدی نفیسی آلبومی با نام «ترانه های جنوب»‌ منتشر کرد. در این اثر نفیسی تمام اشعار را از «ابراهیم منصفی» انتخاب کرد. این آلبوم را می‌توان ادای احترامی به شاعر، خواننده و آهنگساز جنوبی کشورمان دانست. نفیسی سالها در جنوب زندگی کرده و با این هنرمند دوستی و آشنایی داشته است. «چنگ و سرود» سومین اثر نفیسی بود و شباهت زیادی با «ری را» داشت و در آن تماماً از اشعار شعرای معاصر استفاده شد.

    هنگامی که خوانش درست و با احساس اشعار با موسیقی رمانتیک و آرامش بخش کارهای او ترکیب می‌شوند فضایی مناسب برای اندیشدن به اشعار پدید می‌آوردند. خلوت بودن موسیقی در کارهای نفیسی به ارتباط عمیق مخاطب با شعر کمک زیادی می‌کند. در خیلی از قطعات نفیسی فقط یک گیتار آواز را همراهی می‌کند و نهایتاً تعداد سازها از دو یا سه بیشتر نمی‌شود. موسیقی نفیسی را می‌توان در آرامش یک بعدازظهر با صرف یک فنجان چای شنید و در تصاویری که شاعران آن ترسیم کرده‌اندغرق شد.

    علاقه مندان برای پیش خرید آلبوم موسیقی «طرح نو» می توانند به سایت «بیپ تونز beeptunes.com» مراجعه نمایند.

    +از اینجا اقدام به پیش خرید البوم «طرح نو» کنید!

    در ادامه هم می توانید تیزر تصویری این اثر را آنلاین از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» ببینید.

    https://musiceiranian.ir/?p=127552
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *