×
×

بررسی نامه منتقدان توسط مدیر دفتر موسیقی

  • کد نوشته: 127540
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۷ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بررسی و پیگیری نامه منتقدان جشنواره موسیقی فجر توسط مدیر دفتر موسیقی خبر داد و گفت نقد نه تنها بد نیست بلکه باعث رفع مشکلات می شود. علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره نامه اخیر بیش از ۷۰۰ از تن از منتقدان جشنواره […]

    بررسی نامه منتقدان توسط مدیر دفتر موسیقی
  • معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بررسی و پیگیری نامه منتقدان جشنواره موسیقی فجر توسط مدیر دفتر موسیقی خبر داد و گفت نقد نه تنها بد نیست بلکه باعث رفع مشکلات می شود.

    علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره نامه اخیر بیش از ۷۰۰ از تن از منتقدان جشنواره موسیقی فجر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خبرنگاران گفت: ما از نظر همه منتقدان استقبال می کنیم و امیدواریم همه کسانی که در این زمینه ها کار می کنند به این موضوعات توجه داشته باشند. به هر حال هر چه تعاملات در این زمینه بیشتر باشد باعث می شود نقص ها کمتر شود.

    وی ادامه داد: من با توجه به اهمیت موضوع به مدیر دفتر موسیقی گفتم که مساله را بررسی کند. این خیلی خوب است که بتوانیم در این زمینه کارهای بیشتری انجام دهیم. اتفاقا چندی پیش محمد معتمدی هم مصاحبه ای انجام داده بود که همه دنبال ارتقای سطح جشنواره هستند. به هر صورت این ارتقا برای آینده موسیقی کشور بسیار خوب است از سوی دیگر باید از همه کسانی که در حوزه موسیقی دغدغه دارند تشکر کرد.

    معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به خبرنگار مهر در این باره که اقدامات وزارت ارشاد برای جلوگیری از تنش بین منتقدان و مدیریت جشنواره موسیقی فجر چیست، گفت: به اعتقاد من در این فضا نه تشنج و نه دشمنی وجود دارد و این نظر شماست که می گویید دشمنی وجود دارد. به اعتقاد من این یک فضای مطلوب است که به سمت دشمنی نمی رود بلکه به سمت نقد می رود. نقد و بررسی هم اصلا بد نیست و در هر جشنواره ای لازم است که افراد دغدغه مند فضای جشنواره را نقد کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=127540
       
    برچسب ها علی مرادخانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *