×
×

براساس اطلاعیه دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد

  • کد نوشته: 126291
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۵ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، انتشار هرگونه اثر موسیقی در فضای مجازی را منوط به دریافت مجوزهای لازم تابع مقررات نشر در فضای حقیقی عنوان کرد.
    +متن اطلاعیه دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در ادامه دنبال کنید

    براساس اطلاعیه دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد
  • ۸۸۵۵۲۲دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، انتشار هرگونه اثر موسیقی در فضای مجازی را منوط به دریافت مجوزهای لازم تابع مقررات نشر در فضای حقیقی عنوان کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، بنا به اعلام سایت رسمی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تمامی قطعات موسیقی که قرار است در فضای مجازی منتشر شود می‌بایست مجوزهای قانونی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت کند.

    متن اطلاعیه دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بدین شرح است:

    «با عنایت به انتشار غیر قانونی قطعات موسیقایی در فضای مجازی، بدین وسیله به آگاهی عموم فعالان حوزه موسیقی کشور (آهنگسازان، خوانندگان و…) می‌رساند انتشار هرگونه اثر موسیقایی: تک‌آهنگ (تک تراک) و قطعات باکلام و بی‌کلام در فضای مجازی، تابع «مقررات نشر در فضای حقیقی» بوده و نیازمند طی مراحل لازم و اخذ مجوز مربوطه می‌باشد. بدیهی است دفتر موسیقی، همچون گذشته آمادگی دارد تا در اسرع وقت نسبت به بررسی این دسته از آثار و صدور مجوز لازم برای نشر قانونی آنها، همکاری و اقدام لازم را معمول نماید.»

    https://musiceiranian.ir/?p=126291
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *