×
×

با همراهی «محمود جهان» خوانندهٔ جنوبی کشور

  • کد نوشته: 126028
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۳ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی «آوای موج» برای اولین بار، بعد از سال‌ها، با خوانندهٔ محبوب جنوب کشور «محمود جهان»، در زادگاه پدریش بوشهر، به روی استیج می‌رود. این در حالیست که از آخرین کنسرت «محمود جهان» در بوشهر، بیست سال می‌گذرد.
    +بهروز فرح شیرازی: این کنسرت در دو پارت برگزار می‌شود که پارت اول با صدای خوانندهٔ اصلی گروه «آماج عباسی» برگزار شده و در پارت دوم «محمود جهان» به روی صحنه می‌آید

    با همراهی «محمود جهان» خوانندهٔ جنوبی کشور
  • photo_2016-12-03_10-08-57گروه موسیقی «آوای موج» برای اولین بار، بعد از سال‌ها، با خوانندهٔ محبوب جنوب کشور «محمود جهان»، در زادگاه پدریش بوشهر، به روی استیج می‌رود. این در حالیست که از آخرین کنسرت «محمود جهان» در بوشهر، بیست سال می‌گذرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی «آوای موج» که از برگزیدگان جشنوارهٔ فجر سال ٩۴ است و تقریباً در تمام سالن‌های مطرح کشور، کنسرت داشته، با خوانندهٔ بنام موسیقی جنوبی «محمود جهان» و همچنین خوانندهٔ اصلی گروه «آماج عباسی»، در بوشهر به اجرای کنسرت می‌پردازد.

     «بهروز فرح شیرازی» مدیر روابط عمومی گروه موسیقی «آوای موج» گفت: «درست هشت سال از اولین کنسرت گروه موسیقی «آوای موج» در بوشهر می‌گذرد. این گروه ساکن تهران است و این اولین کنسرتش در بوشهر بعد ازعظیمت این مجموعه به پایتخت می‌باشد.

    وی افزود: «این کنسرت در دو پارت برگزار می‌شود که پارت اول با صدای خوانندهٔ اصلی گروه «آماج عباسی» برگزار شده و در پارت دوم «محمود جهان» به روی صحنه می‌آید. «آوای موج» به سرپرستی «محسن آقایی» با ١٢ هنرمند به اجرای این کنسرت می‌پردازد اما در مجموع شاهد نمایش و نوازندگی بیش از بیست نفر بر روی صحنه خواهیم بود. در این کنسرت شاهد همنوازی متنوع سازهای بادی خواهیم بود. به گونه‌ای که در قطعهٔ تلفیقی چوبی بوشهری و کردی سازهای سُرنا، نی انبان و نی جفتی همنوازی خواهند داشت.»

    فرح شیرازی در پایان خاطر نشان کرد: «استاد محمود جهان، آماج عباسی (خوانندگان)، محسن آقایی (سرپرست گروه)، حسین لاله رخ (مدیر هماهنگی)، بهروز فرح شیرازی (مدیر روابط عمومی)، قاسم فاله (آهنگساز) و احسان می‌رضیایی (مدیر اجرایی)، سیاوش مهیمنیان آزاد، علیرضا فرحی بزرگ، فرهاد گلگون، مهدی گلستان،، پدرام عطایی، مصطفی گلستان، ایمان فرخی (نوازندگان سازهای کوبه‌ای)، امین باسره (عود)، محسن آقایی (نی انبان)، ذولفقار غریبی (نی جفتی)، مسعود چاپی (نی انبان ونی جفتی)، محسن کیهان‌نژاد (سرنا)، هادی منوچهری و گروه فرم خانم هادیان (حرکات آیینی)، سودابه غضنفری (همخوان) وگروه کودکان بمباسی (نوازندگان سازهای کوبه‌ای)، این مجموعهٔ موسیقایی را تشکیل می‌دهند.»

    شایان ذکر است که کنسرت گروه موسیقی «آوای موج»، طی دو تاریخ ١۵ و ١۶ آذر ماه سال جاری، در سالن «شهید آوینی» بوشهر برگزار می‌شود و تهیه بلیط هم اکنون ازطریق سایت iranconcert. com امکان پذیر است.

    https://musiceiranian.ir/?p=126028
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *