×
×

چالش دو هزار نفرى «زانیار» و دوستدارانش!

  • کد نوشته: 125852
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۲ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • دیدار پاییزی «زانیار خسروی» خواننده ی جوان موسیقی پاپ کشورمان با علاقمندان و هوادارانش، در هفته ی دوم از آذر ماه ۱۳۹۵، به همت شرکت «آوای فروهر» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران رقم خورد.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از کنسرت «زانیار خسروی» را مشاهده نمایید

    چالش دو هزار نفرى «زانیار» و دوستدارانش!
  • کنسرت زانیار خسروی

    کنسرت زانیار خسروی

    دیدار پاییزی «زانیار خسروی» خواننده ی جوان موسیقی پاپ کشورمان با علاقمندان و هوادارانش، در هفته ی دوم از آذر ماه ۱۳۹۵، به همت شرکت «آوای فروهر» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران رقم خورد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «زانیار خسروی»، شامگاه پنجشنبه ۱۱ آذر ماه طی دو سئانس (ساعت های ۱۸:۳۰ و ۲۲)، در نمایشگاه بین المللی به دیدار هواداران خود رفت و با اجرای قطعاتی به یاد ماندنی، شبی خاطره انگیز را رقم زد.

    شایان ذکر است که در حاشیه این کنسرت زانیار خسروی با همراهی مخاطبین حاضر در سالن به ضبط ویدئویی برای صفحه اینستاگرام خود پرداخت که مربوط به چالشی (که در این چالش مردم بدون حرکت کردن هستند) است که این روزها چه در ایران و چه خارج از کشور در شبکه های اجتماعی دنبال کننده های بسیاری دارد.

    در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (مرضیه امیری) از  کنسرت «زانیار خسروی» را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هریک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=125852
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *