×
×

از سوی مؤسسه ی فرهنگی و هنری «رسانه آفتاب»

  • کد نوشته: 125088
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۸ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی عاشورایی «چله نشین»، با آواز چند خواننده، از سوی مؤسسه ی فرهنگی و هنری «رسانه آفتاب» منتشر شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز»، به صورت قانونی دانلود کرد.
    +کاورها و جزئیات کامل آلبوم «چله نشین» را در ادامه ببینید

    از سوی مؤسسه ی فرهنگی و هنری «رسانه آفتاب»
  • ۲۳۰۱۵۷-۲۴۳۰۰۱۳۹۰۰۴p01آلبوم موسیقی عاشورایی «چله نشین»، با آواز چند خواننده، از سوی مؤسسه ی فرهنگی و هنری «رسانه آفتاب» منتشر شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز»، به صورت قانونی دانلود کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم شامل مجموعه ای از مداحی ها و کلیپ های کوتاه سخنرانی سخنرانی در رثای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است که همزمان با ایام اربعین و از سوی موسسه فرهنگی هنری رسانه آفتاب در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. آلبوم چله نشین دارای سیزده قسمت است و حامد جلیلی، مهدی فانی، هادی ناصری، محمدرضا لواسانی و امید روشن بین این آثار را اجرا کرده اند.

    احسان جاودان، سعید مقدس، امیر عباسی، احمد بابایی و نیلوفر شادمهری سراینده اشعار آلبوم هستند. تنظیم و میکس و مستر آثار این مجموعه توسط مهدی شکارچی، مهدی نوری، علی افسری، امید روشن بین و محمد حجت محبی انجام شده است.

    شایان ذکر است که علاقمندان می توانند آلبوم موسیقی «چله نشین» را از سایت «بیپ تونز» دانلود کرده یا از منابع معتبر فروش بازار موسیقی تهیه نمایند.

    +دموی قطعات آلبوم موسیقی «چله نشین» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بیپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم موسیقی «چله نشین» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=125088
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *