×
×

با دکلمه خوانی «اردشیر رستمی» و تکنوازی «حسام اینانلو»

  • کد نوشته: 125077
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۸ام آبان ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoآلبوم دکلمه و موسیقی «در آغوش باد»، با دکلمه خوانی «اردشیر رستمی» و تکنوازی «حسام اینانلو»، از سوی نشر «نو نوای شب کویر»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با پخش اثر، می توان آن را از طریق سایت «بیپ تونز» نیز به صورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.
    +کاورها و جزئیات کامل آلبوم موسیقی «در آغوش باد» را در ادامه ببینید

    با دکلمه خوانی «اردشیر رستمی» و تکنوازی «حسام اینانلو»
  • ۷۲۸۱۲۴-۴۸۹۰۳۰۱۰۰۰۱p01آلبوم دکلمه و موسیقی «در آغوش باد»، با دکلمه خوانی «اردشیر رستمی» و تکنوازی «حسام اینانلو»، از سوی نشر «نو نوای شب کویر»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با پخش اثر، می توان آن را از طریق سایت «بیپ تونز» نیز به صورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «در آغوش باد»، مجموعه ایست که «اردشیر رستمی»، شاعر معاصر کشورمان در آن گلچینی از سروده های خود را دکلمه می کند و «حسام اینانلو»، نوازنده ی کمانچه و آهنگساز، این خوانش را همراهی می کند.

    «اردشیر رستمی»، کاریکاتوریست و شاعر، در نقش شهریارِ سریال کمال تبریزی نامی شناخته شده تر شد. وی معتقد است مرز بین هنرها بسیار باریک است. از نظر وی روح هنر و هنرمند است که اهمیت بیشتری دارد.

    شایان ذکر است که حاصل همکاری رستمی و اینانلو را می توان از طریق سایت «بیپ تونز»، دانلود کرده و یا از منابع معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمود.

    +دموی قطعات آلبوم موسیقی «در آغوش باد» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بیپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم موسیقی «در آغوش باد» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=125077
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *