×
×

دلایل توقف فعالیت ارکستر مجلسی

  • کد نوشته: 124738
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۱ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • رهبر ارکستر «بادی کارا» ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های این گروه در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، دلایل توقف فعالیت های ارکستر مجلسی را تشریح کرد. بردیا کیارس نوازنده، آهنگساز و رهبر ارکستر «بادی کارا» با اشاره به تازه ترین فعالیت های این مجموعه موسیقایی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته […]

    دلایل توقف فعالیت ارکستر مجلسی
  • بردیا کیارس

    بردیا کیارس

    رهبر ارکستر «بادی کارا» ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های این گروه در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، دلایل توقف فعالیت های ارکستر مجلسی را تشریح کرد.

    بردیا کیارس نوازنده، آهنگساز و رهبر ارکستر «بادی کارا» با اشاره به تازه ترین فعالیت های این مجموعه موسیقایی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته بنا براین است که در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر امسال کنسرت هایی را برگزار کنیم البته بعد از حضور در جشنواره، برنامه هایی برای حضور گروه در شهرستان ها برای برگزاری کنسرت پیش بینی شده که در وقت مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

    وی ادامه داد: بسیار خوشحالم که طی اجرای اول کنسرت در هفدهمین جشن خانه موسیقی استقبال خوبی از برنامه اجرایی ما شد، این تجربه موفق حاصل همکاری و همراهی موسسان و نوازندگان ارکستر بوده که بنده به دعوت آنها افتخار حضور را پیدا کردم و حالا بسیار خوشحالم این توانمندی به حدی رسیده که می توانیم در جشنواره موسیقی فجر و تهران و شهرستان ها کنسرت هایی را برگزار کنیم.

    این نوازنده و رهبر ارکستر درباره توقف چندین ماهه فعالیت های ارکستر مجلسی تهران نیز توضیح داد: ارکستر مجلسی تعطیل نشده فقط ما دنبال پروژه هایی هستیم که بتوانیم به بهترین کیفیت ممکن برنامه هایی را روی صحنه اجرا کنیم که مانند اجراهای قبلی با اقبال مخاطبان مواجه شود. ضمن اینکه برگزاری همین برنامه نیازمند یک اسپانسر مالی قوی است که باید به عنوان حمایت کننده در جریان فعالیت های ارکستر قرار بگیرند زیرا که با فروش بلیت کنسرت و اختصاص مبلغ حاصل از فروش بلیت ها به عنوان دستمزد به نوازندگان، رقم ها آنقدر کم می شود که واقعا زیبنده شخصیت نوازندگان نیست.

    این آهنگساز در پایان درباره فعالیت های خود در حوزه آهنگسازی فیلم نیز گفت: با توجه به تراکم بالای فعالیت ها چه در حوزه تدریس و چه در حوزه اجرایی هنوز فرصتی برای آهنگسازی فیلم پیدا نکرده ام.

    ارکستر «بادی کارا» از جمله مجموعه های نوپای موسیقی کشورمان است که در بخش پایانی هفدهمین جشن خانه موسیقی به رهبری ارکستر بردیا کیارس به اجرای برنامه پرداخت.

    https://musiceiranian.ir/?p=124738
       
    برچسب ها بردیا کیارس

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *