×
×

اثری از «حسام اینانلو» و «تونی اورواتر»

  • کد نوشته: 124616
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۷ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • «حسام اینانلو» و «تونی اورواتر» در همکاری تازه ی خود، آلبوم «وهم» را از سوی مؤسسه ی فرهنگی و هنری «رها» (رهگذر هفت اقلیم) منتشر و روانه بازار موسیقی کردند این در حالیست که همزمان با انتشار این اثر، می توان آن را از سایت «بیپ تونز» به صورت قانونی دانلود کرد.
    +آلبوم موسیقی «وهم» در فضای موسیقی سازی خلق شده است
    +کاورها و جزئیات کامل آلبوم موسیقی «وهم» را در ادامه ببینید

    اثری از «حسام اینانلو» و «تونی اورواتر»
  • ۰۸۵۶۳۷۹c571c3bb55a9215e2bf1282f5_l«حسام اینانلو» و «تونی اورواتر» در همکاری تازه ی خود، آلبوم «وهم» را از سوی مؤسسه ی فرهنگی و هنری «رها» (رهگذر هفت اقلیم) منتشر و روانه بازار موسیقی کردند این در حالیست که همزمان با انتشار این اثر، می توان آن را از سایت «بیپ تونز» به صورت قانونی دانلود کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم بی کلام «وهم»، اثر جدیدی از «حسام اینانلو»، آهنگساز و نوازنده ی کمانچه و «تونی اورواتر»، نوازنده ی کنتر باس منتشر شد که در این اثر، «نوید افقه» نوازنده ی سرشناس تنبک آنها را همراهی کرده است.

    «حسام اینانلو»، این بار با «تونی اورواتر» نوازنده ی مطرح کنترباس، آلبومی را با تجربه ای متفاوت ارائه کرده است. تونی اورواتر پیش از این با کیهان کلهر و حسین علیزاده تجربیات موسیقایی زیبایی را داشته است. نوید افقه نوازنده ی توانای سازهای کوبه‌ای نیز در این مجموعه لحظات ریتم و ضرب را به ثبت رسانده است.

    آلبوم موسیقی «وهم» در فضای موسیقی سازی خلق شده است و اینانلو که پیش از این با «پیمان یزدانیان»، موسیقی مینیمال را در آلبوم «رام» با فضایی مدرن و کمتر شنیده شده در موسیقی ایران تجربه کرده بود، در این اثر فضایی متفاوت را تقدیم مخاطبان می کند.

    شایان ذکر است که که آلبوم «وهم» توسط نشر «رهگذر هفت اقلیم»، در بازار موسیقی عرضه شده و علاقمندان می توانند این اثر را از مراجع معتبر فروش تهیه نمایند و یا از سایت «بیپ تونز» آنلاین خریداری و قانونی دانلود کنند.

    +دموی قطعات آلبوم «وهم» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بیپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «وهم» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=124616
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *