×
×

«امیدوارم او بتواند گام‌های اساسی را برای فرهنگ و هنر این کشور بردارند»

  • کد نوشته: 123921
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۷ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • یک استاد موسیقی صالحی‌امیری را گزینه خوبی برای تصدی پست وزارت ارشاد دانست و ابراز امیدواری کرد که او بتواند گام‌های اساسی را برای فرهنگ و هنر این کشور بردارند. سوسن اصلانی با اشاره به معرفی رضا صالحی امیری به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای پست وزارت فرهنگ و ارشاد اظهار کرد: من هم مانند […]

    «امیدوارم او بتواند گام‌های اساسی را برای فرهنگ و هنر این کشور بردارند»
  • ۵۷۳۷۴۶۱۳یک استاد موسیقی صالحی‌امیری را گزینه خوبی برای تصدی پست وزارت ارشاد دانست و ابراز امیدواری کرد که او بتواند گام‌های اساسی را برای فرهنگ و هنر این کشور بردارند.

    سوسن اصلانی با اشاره به معرفی رضا صالحی امیری به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای پست وزارت فرهنگ و ارشاد اظهار کرد: من هم مانند سایر هنرمندان دوست دارم که از هنر و هنرمندان حمایت شود هرچند که آقای جنتی هم در طول دوران وزارتشان بسیار زحمت کشیدند و کوشیدند تا از هنرمندان حمایت کنند اما شاید شرایط به شکلی بود که این امر به طور کامل محقق نشد.

    وی با اشاره به انتظاراتش از گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ارشاد اظهار کرد: آقای صالحی امیری هم باید سعی و کوشش کند تا جایی که ممکن است از هنرمندان حمایت شود تا آنها بتوانند فعالیت‌هایشان را ادامه دهند و مشکلی نیز برایشان ایجاد نشود.

    این سنتورنواز و استاد موسیقی ادامه داد: با توجه به سابقه فرهنگی آقای صالحی امیری معتقدم کسی که دارای چنین سابقه‌ای است می‌داند که فرهیختگان و هنرمندان تا چه اندازه احتیاج به حمایت دارند و در نتیجه امیدوارم ایشان هم بتواند از هنرمندان حمایت کند.

    اصلانی در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به حضور صالحی امیری به عنوان ریاست سازمان کتابخانه ملی امیدوارم ایشان بتواند گام‌های اساسی و خوبی در زمینه فرهنگ بردارند و به نظر می‌رسد ایشان گزینه خوبی برای تصدی پست وزارت ارشاد باشند

    https://musiceiranian.ir/?p=123921
       
    برچسب ها سوسن اصلانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *