×
×

از سوی ستاد جشنواره و جایزه موسیقی همایون خرم

  • کد نوشته: 122399
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۰ام مهر ۱۳۹۵
  • ۰
  • ستاد جشنواره و جایزه موسیقی «نوای خرّم» محورهای اصلی برگزاری سومین دوره این رویداد موسیقایی را اعلام کرد.
    +سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) ویژه گروه سنی کودک و نوجوان روزهای ۱۵ و ۱۶ دی ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود

    از سوی ستاد جشنواره و جایزه موسیقی همایون خرم
  • navayekhorampoستاد جشنواره و جایزه موسیقی «نوای خرّم» محورهای اصلی برگزاری سومین دوره این رویداد موسیقایی را اعلام کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ستاد برگزاری جشنواره و جایزه موسیقی همایون خرم (نوای خرّم) ضمن اعلام محورهای اصلی برگزاری این رویداد موسیقایی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان، از تقدیر آموزشگاه های برگزیده ای که در ترغیب هنرجویان به موسیقی ملی ایران فعالیت می کنند، خبر داد.

    ماندگاری و گسترش فرهنگ فاخر موسیقی اصیل ایران زمین، ارتقای بینش فرهنگی و هنری جامعه، ارایه‌ الگوهای مناسب اخلاقی و حرفه‌ای و شناخت بیشتر هنرجویان نسبت به بزرگان هنری کشور، بررسی میزان تأثیرپذیری هنرجویان از آثار مفاخر موسیقی کشور و تقویت روحیه جمعی در کودکان و نوجوانان علاقمند به موسیقی ایرانی مهم ترین محورهای اصلی سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) اعلام شده است.

    ستاد برگزاری جشنواره در این دوره از آموزشگاه های برگزیده موسیقی اعم از هنرستان ها، فرهنگسراها و سایر نهادهای آموزشی که در امر ترغیب هنرجویان کودک و نوجوان برای فعالیت در حوزه موسیقی ملی ایرانی تلاش می کنند، تجلیل به عمل خواهد آورد.

    سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) ویژه گروه سنی کودک و نوجوان روزهای ۱۵ و ۱۶ دی ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=122399
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *