×
×

به همراه ویدئوی تمرین آهنگی از این آلبوم توسط رادان

  • کد نوشته: 12138
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۵ام تیر ۱۳۹۰
  • ۳۷ دیدگاه
  • بهرام رادان بازیگر شناخته شده ی سینمای ایران اولین تجربه‌ی موسیقایی خود را با نام «روی دیگر The Other Side» و به تهیه کنندگی علی اوجی روانه‌ی بازار خواهد کرد

  • موسیقی ایرانیان – رکسانا معتمدی: بهرام رادان بازیگر شناخته شده‌ی سینمای ایران اولین تجربه‌ی موسیقایی خود را با نام «روی دیگر The Other Side» به تهیه کنندگی علی اوجی روانه‌ی بازار خواهد کرد. به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان تنظیم کننده و آهنگساز این اثر کیوان هنرمند (سازنده‌ی موسیقی متن فیلم چهار انگشتی و گاو خونی) است که «روی دیگر» اولین تجربه‌اش در سازندگی و تنظیم آلبوم به شمار می‌رود.

    بر اساس همین گزارش، رادان در این آلبوم به دو زبان انگلیسی و فارسی قطعاتی را در سبک Blues ,Rock ,Country  و Pop خوانندگی کرده است.

    قابل ذکر است که پیش تر از بهرام رادان، مهران مدیری در سال ۱۳۷۹ اقدام به انتشار آلبوم موسیقی کرده بود، حامد بهداد و رضا عطاران هم فعالیت‌هایی در زمینه‌ی خوانندگی داشته اند که البته از این بین مدیری با خواندن تیتراژ سریال های خود و بهداد با حضور در گروه دارکوب به صورت جدی‌تر در این زمینه فعال بوده اند. در لیست هنرپیشه هایی که خواننده شدند، بازیگرانی همچون محمدرضا فروتن، امین حیایی، حمید گودرزی، رضا رویگری هم وجود دارد که خوانندگی را پس از مدتی رها کردند و یا دیگر خبری از فعالیت‌هایشان در حوزه‌ی موسیقی به گوش نخورد. حال باید منتظر آینده ماند و دید فعالیت های موسیقایی بهرام رادان به چه شکل پیش خواهد رفت.

    در ادامه می توانید ویدئوی تمرین رادان به همراه رضا یزدانی را در خواندن یکی از آهنگ‌های آلبوم «روی دیگر» به صورت آنلاین مشاهده و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    مشاهده آنلاین:

    [wp-jw-player src=”http://musiceiranian.ir/download/video/9004/bahram-radan-online.flv” ]

    https://musiceiranian.ir/?p=12138
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *