×
×

اثری از «پویان بیگلر» و «پژمان حدادی»

  • کد نوشته: 120849
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۵ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «ساز آیان» تازه ترین اثر «پویان بیگلر» و «پژمان حدادی» که پنجم شهریور ماه سال جاری در «فرهنگسرای نیاوران» رونمایی شده بود، از سوی مؤسسه ی فرهنگی-هنری «پرده هنر موسیقی»، به بازار موسیقی عرضه گردید. این در حالیست که همزمان با پخش، این اثر به صورت آنلاین و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.
    +کاورهای آلبوم موسیقی «ساز آیان» را در ادامه ببینید

    اثری از «پویان بیگلر» و «پژمان حدادی»
  • dfdfآلبوم موسیقی «ساز آیان» تازه ترین اثر «پویان بیگلر» و «پژمان حدادی» که پنجم شهریور ماه سال جاری در «فرهنگسرای نیاوران» رونمایی شده بود، از سوی مؤسسه ی فرهنگی-هنری «پرده هنر موسیقی»، به بازار موسیقی عرضه گردید. این در حالیست که همزمان با پخش، این اثر به صورت آنلاین و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم شامل ۱۰ قطعه ی «درآمد»، «پیش درآمد»، «زنگ شتر»، «چهار مضراب»، «نیریز و رهاب»، «ضربی نیریز و رهاب»، «راک»، «ضربی راک»، «فرود»، «رنگ راست پنج گاه»» از تکنوازی و دو نوازی‌های پویان بیگلر و پژمان حدادی است.

    «آیان» به معنی به حرکت درآمده، بداهه و در لحظه است. «پویان بیگلر» نوازنده تار و سه تار وآهنگساز است و تا کنون آلبوم‌های «سفر خاموش»، «اشک افشان»، «سوگ بهار» و «عارف شیدا» را منتشر کرده است. او در آلبوم های زیادی از جمله آلبوم‌های دوره آخر گروه شیدا حضور داشته است. بیگلر دراین آلبوم سه تار نواخته و «پژمان حدادی» با تنبک او را همراهی کرده است. «پژمان حدادی» در حال حاضر یکی از برجسته ترین نوازندگان تنبک است و در آثار پرشماری حضور داشته است. همنوازی با اساتید بزرگی همچون «حسین علیزاده»، «کیهان کلهر» و همکاری با «گروه دستان» بخشی از کارنامه پربار هنری وی است.

    شایان ذکر است که علاقمندان می توانند جهت تهیه این آلبوم «ساز آیان»، به صورت نسخه اصلی، به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشورمراجعه نمایند. همچنین این اثر از طریق «بیپ تونز»، به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم موسیقی «ساز آیان» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم موسیقی «ساز آیان» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

     

    https://musiceiranian.ir/?p=120849
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *