×
×

اثری از «حسنا پارسا»

  • کد نوشته: 120836
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۵ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logo«بهر دل» آلبوم تازه ای از «حسنا پارسا» که چهارم شهریور ماه سال جاری در فرهنگسرای ارسباران رونمایی شده بود، از سوی مؤسسه فرهنگی-هنری «پرده هنر موسیقی»، به انتشار رسید. این در حالیست که همزمان با پخش، این اثر به صورت آنلاین و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.
    +کاورهای آلبوم موسیقی «بهر دل» را در ادامه ببینید

    اثری از «حسنا پارسا»
  • کاور آلبوم «بهر دل»

    کاور آلبوم «بهر دل»

    «بهر دل» آلبوم تازه ای از «حسنا پارسا» که چهارم شهریور ماه سال جاری در فرهنگسرای ارسباران رونمایی شده بود، از سوی مؤسسه فرهنگی-هنری «پرده هنر موسیقی»، به انتشار رسید. این در حالیست که همزمان با پخش، این اثر به صورت آنلاین و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «بهر دل» اثری بی کلام با سبک موسیقی کلاسیک ایرانی و مشتمل بر ۱۶ قطعه در دستگاه های نوا، اصفهان و شور می باشد که این قطعات عبارتند از «رنگ نوا»، «درآمد»، «نیشابورک»، «بیات راجه»، «رنگ نوا»، «درآمد جامه دران»، «چهار مضراب اصفهان»، «بیات راجه، عراق»، «عشاق،فرود»، «رنگ اصفهان»، «رنگ شور»، «درآمد، قرچه»، «سلمک»، «رنگ شور ۲»، «شهناز، حسینی»، «رنگ شور ۳».

    در این آلبوم «حسنا پارسا»، «نوشین پاسدار»، «رابعه زند»، «مهرناز دبیرزاده» به نوازندگی و هنرنمایی پرداخته اند. توجه خاص این اثر به رنگ ها بوده و در بخش هایی شش رنگ به صورت گروهی و در فضایی دلنشین ارائه گشته است. از نکات قابل اشاره در آلبوم «بهر دل» می توان به تکنوازی ساز کمانچه در میان این مجموعه اشاره کرد که به یکپارچگی آن کمک کرده است.

    قطعات انتخاب شده ی این آلبوم از ساخته های اساتید حسین علیزاده، علینقی وزیری، غلامحسین بیگجه خانی، موسی معروفی و آقا حسینقلی بوده است.

    شایان ذکر است که علاقمندان می توانند جهت تهیه «بهر دل»، به صورت نسخه اصلی، به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشورمراجعه نمایند. همچنین این اثر از طریق «بیپ تونز»، به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم موسیقی «بهر دل» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم موسیقی «بهر دل» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=120836
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *