×
×

یک سال پس از آلبوم «روزگار جدید» و با قطعات بی‌کلام

  • کد نوشته: 120308
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم «روزگار مجازی ۱» جدیدترین اثر «باکتری خان» منتشر شد. پیش از این قرار بود آلبوم «روزگار مجازی» با دو سی دی منتشر شود اما «روزگار مجازی ۱» که شامل قطعات اینسترومنتال است از سوی شرکت پخش «جوان» در اختیار مخاطبان قرار گرفت که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.
    +کاورهای آلبوم «روزگار مجازی ۱» را در ادامه ببینید

    یک سال پس از آلبوم «روزگار جدید» و با قطعات بی‌کلام
  •  کاورهای آلبوم «روزگار مجازی 1»

    کاورهای آلبوم «روزگار مجازی ۱»

    آلبوم «روزگار مجازی ۱» جدیدترین اثر «باکتری خان» منتشر شد. پیش از این قرار بود آلبوم «روزگار مجازی» با دو سی دی منتشر شود اما «روزگار مجازی ۱» که شامل قطعات اینسترومنتال است از سوی شرکت پخش «جوان» در اختیار مخاطبان قرار گرفت. به گفته «باکتری خان» آلبوم «روزگار مجازی ۲» فعلاً سرگذشتی نامعلوم دارد ولی با قطعات باکلام به زودی به مخاطبان ارائه خواهد شد. تمامی قطعات این مجموعه از ساخته‌های «فرشاد خشنود» است که با نام هنری «باکتری خان» فعالیت می‌کند. او و «سونیا کلیشادی» تهیه‌کنندگان این اثر هستند. آلبوم «روزگار مجازی ۱» با همت شرکت «پنج برگ هنر» به مدیریت «فریدون خشنود» تولید و از سوی شرکت پخش «جوان» در بازار توزیع شده است که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، فرشاد خشنود در کاور اثر جدیدش نوشته است: «این آلبوم کم‌ارزش‌تر از اونیه که به عباس کیارستمی تقدیمش کنیم. فقط این جمله رو می‌نویسیم به یادش. به یاد کسی که استاد تمام هنرمندان ایران است.»

    فرشاد خشنود سال گذشته آلبوم «روزگار جدید» را با ده قطعه به بازار عرضه کرد و آلبوم «روزگار مجازی» روایت متفاوتی در ادامه همان اثر است. این هنرمند جوان تحصیلات سینمایی خود را در انگلستان پیگیری کرد و برای انتشار آثارش به ایران بازگشت. او در منطقه‌ای خارج از شهر تهران اقامت دارد و در زمینه انتشار آثار موسیقایی‌اش روند متفاوتی را دنبال می‌کند. همچنین یکی دیگر از نکات آلبوم‌های او، طراحی کاورهایش است و در آلبوم «روزگار مجازی ۱» از نقاشی‌های کودکانه بهره برده است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «روزگار مجازی ۱» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «روزگار مجازی ۱» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «روزگار مجازی ۱» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=120308
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *