×
×

محمد علیزاده با اجرای «حس آرامش» از مادرش و همه مادران ایران قدردانی کرد

  • کد نوشته: 120052
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۸ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰

  • کنسرت «محمد علیزاده» در تهران برگزار شد و این خواننده موسیقی پاپ با خواندن آهنگ «حس آرامش» از مادرش و همه مادران ایران زمین قدردانی کرد.+در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» و «منصور جهانی» از متن و حاشیه های کنسرت «محمد علیزاده» را مشاهده نمایید

    محمد علیزاده با اجرای «حس آرامش» از مادرش و همه مادران ایران قدردانی کرد
  • alizadeh-46کنسرت «محمد علیزاده» در تهران برگزار شد و این خواننده موسیقی پاپ با خواندن آهنگ «حس آرامش» از مادرش و همه مادران ایران زمین قدردانی کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سومین روز از سری جدید کنسرت شهریور ماه محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ و گروه ارکسترش در حالی دوشنبه ۱۵ شهریور ماه سال جاری در دو سانس مختلف ۲۰ و ۲۳ در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد که در سانس نخست آن، مادر محمد علیزاده از میهمانان ویژه این کنسرت بود که این خواننده موفق موسیقی پاپ ضمن تقدیر از مادر خود؛ به همه مادران ایران زمین نیز ادای احترام و قدردانی کرد و آهنگ «حس آرامش» را برایشان خواند؛ که با استقبال پرشور تماشاگران حاضر در سالن و هوادارانش قرار گرفت.

    در سانس دوم این کنسرت، میلاد ترابی از آهنگسازان موسیقی پاپ، مهدی ماهانی از بازیگران سینما و تلویزیون و یاحا کاشانی ترانه و آهنگساز موسیقی پاپ نیز به عنوان میهمان ویژه حضور داشتند.

    محمد علیزاده در این کنسرت‌، ترانه‌های محبوب و پرطرفدار خود از جمله «بی تو آینده»، «هواتو کردم»، «احساس»، «برادر»، «فکرش هم نکن»، «کجا میری»، «بی حوصله»، «حس آرامش»، «همینکه هست»، «برگرد» و «جز تو» از آلبوم‌های «دلت با منه» و «سوپرایز» را برای علاقمندان خود اجرا کرد.

    در پایان این کنسرت، علیزاده برای علاقمندانش آرزوی سلامتی و موفقیت کرد و اظهار داشت: «همه اتفاقات خوب دنیا را برایتان آرزو می‌کنم و امیدوارم کنار خانواده‌هایتان به بهترین شکل ممکن زندگی کنید؛ غم و غصه نداشته باشید و حالتان خوب خوب خوب باشد. مواظب همدیگر باشد و حواستان هم به همدیگر باشد.»

    این خواننده در پایان سخنانش تأکید کرد: «از کسانی که بلیط این کنسرت‌ها را نتوانسته‌اند تهیه کنند؛ واقعاً عذرخواهی می‌کنم و ما هم یک انرژی داریم و بایستی استراحت بکنیم؛ واقعاً بیشتر از ۸ سانس کنسرت را نمی‌توانستیم برگزار کنیم، انشاءالله برای برنامه‌های آینده بتوانیم پذیرای این دوستان علاقمند باشیم.»

    در این کنسرت، علی‌ شهبازی ـ نوازنده گیتار الکتریک و سرپرست گروه، امیرحسین اویسی ـ رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، اشکان موسوی ـ نوازنده و سولیست ویولن، بهمن میرزازاده ـ نوازنده بوزوکی و گیتار، محمد شعبانی ـ نوازنده پرکاشن، اشکان صدیق‌آذر ـ نوازنده لانچ پد، علی‌ پورنگهبان ـ نوازنده گیتار باس، ایمان ذاکری ـ نوازنده درامز و سعید عباسی ـ نوازنده کیبورد، با سازهای خود محمد علیزاده را همراهی کردند.

    در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (مرضیه امیری و منصور جهانی) از  کنسرت «محمد علیزاده» را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هریک از عکسها کلیک کنید)

     

    https://musiceiranian.ir/?p=120052
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *