×
×

اواخر شهریور ماه سال جاری

  • کد نوشته: 118309
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • «اشوان» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان که مدتهاست مراحل قانونی اخذ مجوز خود را دنبال می کرد، سرانجام پس از زحمات زیاد و دریافت این مجوز، اواخر شهریور ماه سال جاری برای نخستین بار با هواداران خود دیدار خواهد کرد.
    +پوستر و جزئیات کامل این کنسرت را در ادامه ببینید

    اواخر شهریور ماه سال جاری
  • اشوان

    اشوان

    «اشوان» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان که مدتهاست مراحل قانونی اخذ مجوز خود را دنبال می کرد، سرانجام پس از زحمات زیاد و دریافت این مجوز، اواخر شهریور ماه سال جاری برای نخستین بار با هواداران خود دیدار خواهد کرد.

    به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در کنسرت «اشوان» که به همت موسسه فرهنگی و هنری «آوای دوران» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه می رود، این خواننده به اجرای گلچینی از قطعات محبوب خود خواهد پرداخت، قطعات و تک‌آهنگ‌هایی که به واسطه آنها نام «اشوان» به محبوبیت در بین مخاطبین شناخته شد و در فضای مجازی به رقم بالایی از استقبال های مخاطبان موسیقی رسید.

    اشوان درخصوص اولین کنسرت پیش رو عنوان کرد: «هر چى فکر میکنم جمله ى مناسبى واسه بیان احساسم پیدا نمیکنم، فقط اینو میدونم من واسه ى همچین روزى لحظه شمارى میکردم و سالها جنگیدم، از وقتى به دنیا اومدم، واسه رسیدن بهش تلاش کردم، خدارو شکر، مبارک هممون، همصدایى ما ٢٧ شهریور، سالن نمایشگاه میلاد، واسه دیدنتون لحظه شمارى میکنم.»

    شایان ذکر است که کنسرت اشوان ٢٧ شهریور ماه در «سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی» تهران برگزار خواهد شد.

    photo_2016-08-24_11-13-48

    https://musiceiranian.ir/?p=118309
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *