×
×

مدیرکل دفتر موسیقی اعلام کرد:

  • کد نوشته: 118006
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳۱ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • فرزاد طالبی ضمن تشکر از سازندگان «دره ستارگان»، این مستند را در شناساندن جایگاه و اهمیت یک موسیقیدان به مردم موثر دانست. فرزاد طالبی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مستند «دره ستارگان» که به زندگی شهرداد روحانی می پردازد و در گروه «هنر و تجربه» اکران شده است، گفت: این […]

    مدیرکل دفتر موسیقی اعلام کرد:
  • ۲۱۷۸۸۱۶فرزاد طالبی ضمن تشکر از سازندگان «دره ستارگان»، این مستند را در شناساندن جایگاه و اهمیت یک موسیقیدان به مردم موثر دانست.

    فرزاد طالبی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مستند «دره ستارگان» که به زندگی شهرداد روحانی می پردازد و در گروه «هنر و تجربه» اکران شده است، گفت: این مستند هم به لحاظ فنی و هم از نظر انتخاب بازیگر و حضور هنرمندان متعدد و محبوب، بسیار ارزشمند است، زیرا در آن جایگاه و اهمیت یک موسیقیدان برجسته به مردم معرفی می شود.

    وی افزود: این مستند بر خلیج فارس هم تاکید دارد که امر خوشایندی است، زیرا جهت گیری مثبتی به فیلم داده است. اساساً صحبت درباره زندگی و آثار هنرمندان و تقدیر از جایگاه والای آنها امر پسندیده و مبارکی است و خوشحالم که این کار توسط سازندگان «دره ستارگان» درباره شهرداد روحانی انجام شده است.

    طالبی با اشاره به ظرفیت حوزه های موسیقی و سینما برای همکاری گفت: امروز، حوزه موسیقی و سینما بیش از پیش با یکدیگر ارتباط برقرار کرده اند و در عرصه اقتصاد هنر نیز فعالیتی جدی دارند و از آن جهت که چرخه عرضه و تقاضا در بازار این دو هنر موجود است، تولید آثاری مثل این مستند می تواند بدون نیاز به کمک خاصی انجام شود اما دفتر موسیقی هم به عنوان وظیفه خود از تولید این گونه آثار در حد امکانات موجود حمایت خواهد کرد.

    مدیر کل دفتر موسیقی در ادامه با اشاره به تلاش گروه سازنده این مستند گفت: گروه سازنده «دره ستارگان» شایسته بالاترین سطح قدردانی هستند چون یک اثر ارزشمند هنری با جهت گیری خوب و پیام روشن ساخته اند که از هر زاویه ای به آن بنگریم، فرصت مغتنمی است و باید از مجموعه دست اندرکاران این فیلم تشکر کرد.

    وی در پایان خاظرنشان کرد: امیدوارم ساخت این مستندها تبدیل به یک جریان فرهنگی شود که در آینده شاهد نمونه های بیشتری مانند «دره ستارگان» با هدف حمایت از ظرفیت های فرهنگی کشور و با پیام های امیدبخش در مورد موسیقی باشیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=118006
       
    برچسب ها فرزاد طالبی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *