×
×

توضیح برگزارکننده

  • کد نوشته: 117267
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۶ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • عضو گروه برگزاری مجموعه کنسرت های «ناگفته» به خوانندگی شهرام ناظری و حافظ ناظری از تمدید این کنسرت در فضای برج میلاد تهران خبر داد. سید علی نیکونیا روابط عمومی و مدیر دفتر تولید موسسه «آوای هنر» توضیح داد: نظر به استقبال خوب مردم تصمیم گرفتیم که برای پنجمین بار کنسرت «ناگفته» را تمدید کنیم […]

    توضیح برگزارکننده
  • ۲۱۶۲۷۰۵عضو گروه برگزاری مجموعه کنسرت های «ناگفته» به خوانندگی شهرام ناظری و حافظ ناظری از تمدید این کنسرت در فضای برج میلاد تهران خبر داد.

    سید علی نیکونیا روابط عمومی و مدیر دفتر تولید موسسه «آوای هنر» توضیح داد: نظر به استقبال خوب مردم تصمیم گرفتیم که برای پنجمین بار کنسرت «ناگفته» را تمدید کنیم و این در حالی است که تاکنون رقمی بالغ بر ۲۴ هزار نفر از این کنسرت ها طی هفته های گذشته دیدن کردند.

    وی ادامه داد: هفتمین و هشتمین کنسرت «ناگفته» از دور جدید این پروژه موسیقایی روزهای چهاردهم و پانزدهم شهریور در فضای باز مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود. البته در اجراهای پیش رو برای برگزاری هرچه بهتر برنامه و تاکید بر نوآوری تغییراتی را در اجرای دکور، نور و صدا خواهیم داشت.

    نیکونیا بیان کرد: بلیت فروشی کنسرت روزهای یاد شده در یک اقدام نمادین ساعت ۳:۳۳:۳۳ روز سه شنبه ۲۶ مرداد ماه آغاز می شود.

    دور جدید کنسرت های «ناگفته» به خوانندگی شهرام ناظری و حافظ ناظری روزهای ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه در فضای باز برج میلاد تهران برگزار شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=117267
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *