×
×

پیام تصویری «فرهاد هراتی» به همراه قطعه موسیقی «زندگی» از آلبوم «زمین مقدس»

  • کد نوشته: 117231
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoگروه کر «نامیرا» به سرپرستی «فرهاد هراتی» ورود به سومین دهه از تولد خود را جشن می گیرد.

    +فرهاد هراتی: اعتراف می کنم که از بی عدالتی های موسیقی در کشورم از یک سو و جفایی که به موسیقی این مملکت می شود از سوی دیگر، بسیار خسته و دلشکسته ام. ولی به عشق همراهانم و تمامی مخاطبین و دوستداران «نامیرا»، هنوز تلاش می کنم و در مقابل سختکوشی و مهر همکارانم شرمسارم

    پیام تصویری «فرهاد هراتی» به همراه قطعه موسیقی «زندگی» از آلبوم «زمین مقدس»
  • photo_2016-08-15_21-19-33گروه کر «نامیرا» به سرپرستی «فرهاد هراتی» ورود به سومین دهه از تولد خود را جشن می گیرد.

    به گزارش خبرنگار سایت خبری تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه کر «نامیرا» پس از ۲۰ سال فعالیت؛ امروز، ورود و ثبات ۲۰ ساله خود را جشن گرفته و به دهه سوم زندگی خود سلام می گوید.

    «فرهاد هراتی» سرپرست و مؤسس مجموعه هم آوای «نامیرا» پیامی را به همین منظور به همراه قطعه ای صوتی از گروه «نامیرا» جهت انتشار در اختیار سایت موسیقی ایرانیان قرار داده است.

    متن پیام به قرار زیر می باشد:
    «سلام به تمامی مردم سرزمینم. به ایران پهناور. سلام به تمامی ایرانیان.
    فرهاد هراتی هستم. مؤسس،بنیان گذار ،آهنگساز و رهبر گروه کر «نامیرا».
    بیست سال پیش در چنین روزی، یعنی در بیست و پنجم مرداد سال۱۳۷۵، گروه کر «نامیرا» در مؤسسه دانشگاهی «رسام هنر» شکل گرفت، ‌متولد شد و امروز این فرزند،بیست ساله شده است.
    من، تولد گروه کر «نامیرا» را به تمامی هنرمندانی که در طی بیست سال گذشته و به هر شکل ممکن در گروه حضوری فعال داشته اند و حتی آنان که در یک ضبط استودیویی و یا در یک اجرای کنسرت،به گروه کمک رسانده اند و در به اهتزاز در آمدن و برافراشته شدن پرچم نامیرا تأثیر گذار بوده اند،تبریک عرض می کنم.
    در طی این سال ها با چشمان خود، شاهد آمدن ها و رفتن های انسان های بسیاری در گروه بوده ام. چشمان قلبم با آمدن هر عزیز جانی دوباره می گرفت و با رفتن عزیزی دیگر می گریست.
    جای همگی آنانی که نیستند در کنار ما خالیست. ولی مطمئن باشید امروز گروه کر «نامیرا»، با حضور هنرمندان متعهد و وفادار خود، امانت دار زحمات و تلاش آنانی ست که روزی در این گروه حضور داشته اند.
    «نامیرا» امروز به یمن حضور و تلاش عزیزانی که هم اکنون در گروه فعالیت دارند، استوار ایستاده است.
    اعتراف می کنم که از بی عدالتی های موسیقی در کشورم از یک سو و جفایی که به موسیقی این مملکت می شود از سوی دیگر، بسیار خسته و دلشکسته ام. ولی به عشق همراهانم و تمامی مخاطبین و دوستداران «نامیرا»، هنوز تلاش می کنم و در مقابل سختکوشی و مهر همکارانم شرمسارم.
    من به عنوان رهبر گروه، مجدداَ تولد بیست سالگی این مجموعه عزیز و آغاز دهه ی سوم فعالیتش را به تمامی اهالی «نامیرا» و مخاطبین آن که در طی سال های گذشته با حضور در کنسرت ها،حامی ما بوده اند، صمیمانه تبریک می گویم و با تمام وجود از همه ی همکارانم در کر بزرکسال،کر کودک و نوجوان و آکادمی موسیقی نامیرا،قدردانی می کنم.
    به امید روزهای پر فروغ برای هنر این مرز و بوم.
    یاحق.»

    پیام تصویری فرهاد هراتی:

    در ادامه می توانید قطعه «زندگی» از آلبوم «زمین مقدس» را بصورت آنلاین از سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود «زندگی» از آلبوم «زمین مقدس»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=117231
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *