×
×

سایت «تخفیفان» اعلام کرد:

  • کد نوشته: 116491
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۸ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • سایت «تخفیفان» از تخفیف‌های ویژه و جذاب برای سه کنسرت «فریدون آسرایی»، «مهدی یراحی» و «مهدی مدرس» خوانندگان مطرح موسیقی پاپ کشورمان خبر داد.
    +جزئیات کامل این کنسرت ها به همراه لینک خرید بلیت های تخفیف دار

    سایت «تخفیفان» اعلام کرد:
  • takhfifanسایت «تخفیفان» از تخفیف‌های ویژه و جذاب برای سه کنسرت «فریدون آسرایی»، «مهدی یراحی» و «مهدی مدرس» خوانندگان مطرح موسیقی پاپ کشورمان خبر داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، برای بلیت کنسرت «مهدی مدرس» که در ساعت ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه ۲۰ مردادماه در محل سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد، ۷۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده و برای بلیت کنسرت «مهدی یراحی» خواننده آلبوم «مثل مجسمه» هم که در ۲ سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ روز پنج‌شنبه ۲۱ مردادماه در محل سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد، ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

    «مهدی یراحی» که در کنسرت خود گلچینی از قطعات آلبوم‌های گذشته و آثار جدید خود را اجرا خواهد کرد، درباره اجرای پیش رو گفت: «من همیشه برای اجراهای زنده‌ام برنامه‌ریزی‌های مفصلی داشته و دارم، این بار هم برای این کنسرت برنامه ریزی های زیادی انجام داده‌ایم که مخاطبین در روز اجرا متوجه ایده‌های ما برای این کنسرت خواهند شد.»

    همچنین برای بلیت کنسرت «فریدون آسرایی» که در ۲ سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ روز جمعه ۲۲ مردادماه در محل سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد، مخاطبین می توانند از ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده استفاده کنند.

    طبق اعلام روابط عمومی سایت «تخفیفان»، برای این تخفیف ها ظرفیت محدودی وجود دارد و اولویت جایگاه بر اساس زمان خرید و مطابق با ارزش واقعی بلیت خواهد بود، ضمن آن‌که پارکینگ اختصاصی نیز برای مخاطبان در این برنامه‌ها در نظر گرفته شده است.

    شایان ذکر است که علاقه‌مندان به استفاده از این امکانات باید یک ساعت پیش از آغاز برنامه برای دریافت بلیت به سالن مراجعه کنند و امکان استفاده از روش تحویل در محل وجود ندارد. مخاطبانی نیز که خرید خود را به‌صورت کارت به کارت انجام می‌دهند، ضروری است برای دریافت کد تخفیفان خود با شرکت تخفیفان حاصل کنند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تخفیف بلیت کنسرت های «مهدی مدرس»، «مهدی یراحی» و «فریدون آسرایی» اینجا (سایت تخفیفان takhfifan.com) کلیک کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=116491
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *