×
×

۲۳ و ۲۴ مرداد ماه طی ۵ سانس در تالار وحدت تهران

  • کد نوشته: 116409
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۸ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۲ دیدگاه
  • hot-topic-logoکنسرت گروه موسیقی ۹ نفره محلی اسپانیا (کولی‌ها) در تهران برگزار می شود. بالاخره و پس از اینکه بارها شایعه حضور و اجرای کنسرت نوازندگان و خواننده مطرح گروه افسانه ای جیپسی کینگز در ایران مطرح و تکذیب شد، بالاخره پل ریه س خواننده قدیمی این گروه همراه با یک ارکستر ۹ نفره در تهران روی صحنه خواهد رفت.
    +محمدرضا خانزاده: تمام مجوزهای لازم برای اجرای این گروه پرطرفدار و خاطره‌ساز در تهران اخذ شده

    ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه طی ۵ سانس در تالار وحدت تهران
  • image(1)کنسرت گروه موسیقی ۹ نفره محلی اسپانیا (کولی‌ها) در تهران برگزار می شود. بالاخره و پس از اینکه بارها شایعه حضور و اجرای کنسرت نوازندگان و خواننده مطرح گروه افسانه ای جیپسی کینگز در ایران مطرح و تکذیب شد، بالاخره پل ریه س خواننده قدیمی این گروه همراه با یک ارکستر ۹ نفره در تهران روی صحنه خواهد رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی «اکسیر نوین»، این کنسرت شب های ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه طی ۵ سانس در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد. تهیه کننده این کنسرت، موسسه فرهنگی و هنری اکسیر نوین و شرکت پرشیا فیلم هستند.

    محمدرضا خانزاده مدیر شرکت اکسیر نوین تهیه کننده این کنسرت گفت: «تمام مجوزهای لازم برای اجرای این گروه پرطرفدار و خاطره‌ساز در تهران اخذ شده و یک برنامه فوق‌العاده برای علاقه مندان این موسیقی که تعدادشان هم بسیار زیاد است، در نظر گرفته شده است.»

    علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های این کنسرت از طریق وب سایت www.exirconcert.com تهیه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=116409
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *