×
×

سومین برنامه از دور جدید هزارصدای سنتی پنج شنبه در ارسباران برگزار می شود

  • کد نوشته: 115502
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۰ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۳ دیدگاه
  • سومین برنامه از دور جدید «هزارصدا» در بخش موسیقی کلاسیک ایرانی، پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
    +بامداد فلاحتی هم با نوازندگی بهزاد خدارحمی خواننده مهمان این برنامه است

    سومین برنامه از دور جدید هزارصدای سنتی پنج شنبه در ارسباران برگزار می شود
  • photo_2016-07-31_11-05-10سومین برنامه از دور جدید «هزارصدا» در بخش موسیقی کلاسیک ایرانی، پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این برنامه فریدون شهبازیان به عنوان داور بخش موسیقی در کنار حمیدرضا نوربخش برای بخش آواز و سیدعباس سجادی برای داوری شعر می نشیند تا آثار و اجراهای گروههای جوان موسیقی ایرانی را نقد و بررسی کند و در پایان، گروه داوری گروه برگزیده معرفی می کند.

    همچنین بامداد فلاحتی هم با نوازندگی بهزاد خدارحمی خواننده مهمان این برنامه خواهند بود. این دو هنرمند پیش از این همکاری هایی با فریدون شهبازیان داشته اند و همچنین به زودی آلبوم مشترک دیگری از آنها منتشر خواهد شد.

    هزارصدا برنامه ای برای معرفی گروهها، استعدادها و چهره های درخشان جوان موسیقی ست که هر ماه دوبار، یک بار برای موسیقی سنتی و یک بار برای موسیقی پاپ برگزار می شود و مدیریت و اجرای آن با آرش نصیری روزنامه نگار باسابقه حوزه موسیقی ست.

    آرش نصیری با ابراز خوشحالی از اینکه شهبازیان برای کارشناسی در این برنامه حاضر شده است گفت: «با توجه با اینکه در هر برنامه سنتی ایرانی، عملا امکان اجرای بیش از چهار گروه نیست، بعد از برگزاری جلسه شهریور، در مهرماه، فینال بهار و تابستان را برگزار و سپس دور تازه آن را در مهرماه آغاز خواهیم کرد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=115502
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *