×
×

روابط عمومی گروه «هنرپویا» خبر داد:

  • کد نوشته: 114983
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۵ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • «ستار اورکی» پس از ساخت موسیقی فیلم «فروشنده» اثر اصغر فرهادی، برای انیمیشن سینمایی «فیلشاه» آهنگ می‌سازد. روابط عمومی گروه «هنرپویا» اعلام کرد: با وجود گمانه‌زنی‌هایی که سال گذشته درباره ساخت موسیقی «فیلشاه» توسط محمدرضا علیقلی انجام شد، ستار اورکی که سابقه آهنگسازی در فیلم‌های مختلفی را مانند «استرداد»، «دربند»، «دوران عاشقی» و «جدایی نادر […]

    روابط عمومی گروه «هنرپویا» خبر داد:
  • «ستار اورکی» پس از ساخت موسیقی فیلم «فروشنده» اثر اصغر فرهادی، برای انیمیشن سینمایی «فیلشاه» آهنگ می‌سازد.

    روابط عمومی گروه «هنرپویا» اعلام کرد: با وجود گمانه‌زنی‌هایی که سال گذشته درباره ساخت موسیقی «فیلشاه» توسط محمدرضا علیقلی انجام شد، ستار اورکی که سابقه آهنگسازی در فیلم‌های مختلفی را مانند «استرداد»، «دربند»، «دوران عاشقی» و «جدایی نادر از سیمین» دارد و به‌تازگی نیز ساخت موسیقی فیلم جدید اصغر فرهادی را به پایان رسانده، برای ساخت موسیقی «فیلشاه» قرارداد بسته است.

    رایزنی برای انتخاب بقیه عوامل این فیلم همچنان ادامه دارد.

    «فیلشاه» پروژه جدید گروه «هنرپویا» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری است که با تمام شدن کار مدل‌سازی کاراکترها و طراحی استوری ریل، در آغاز فرآیند تولید قرار گرفته است.

    در توضیح اولیه «فیلشاه» آمده است: «در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود.»

    https://musiceiranian.ir/?p=114983
       
    برچسب ها ستار اورکی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *