×
×

سه کنسرت برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 114723
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • ارکستر جوانان «جهان» متشکل از تعدادی نوازنده از کشورهای مختلف خارجی برای برگزاری چند کنسرت مشترک با ارکستر سمفونیک تهران به ایران سفر می‌آید. ارکستر جوانان «جهان» متشکل از نوازندگان کشورهای مختلف برای اجرای چند کنسرت مشترک با اعضای ارکستر سمفونیک تهران به ایران می‌آیند تا از ۱۳ تا ۲۳ مرداد ماه در تالار وحدت […]

    سه کنسرت برگزار می‌شود
  • ۱۹۹۵۰۹۸ارکستر جوانان «جهان» متشکل از تعدادی نوازنده از کشورهای مختلف خارجی برای برگزاری چند کنسرت مشترک با ارکستر سمفونیک تهران به ایران سفر می‌آید.

    ارکستر جوانان «جهان» متشکل از نوازندگان کشورهای مختلف برای اجرای چند کنسرت مشترک با اعضای ارکستر سمفونیک تهران به ایران می‌آیند تا از ۱۳ تا ۲۳ مرداد ماه در تالار وحدت روی صحنه بروند.

    همچنین در زمان حضور این مجموعه موسیقایی در ایران چند کارگاه آموزشی و مسترکلاس با حضور هنرمندان ایرانی و خارجی به میزبانی بنیاد فرهنگی هنری رودکی برگزار می شود.

    طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، در شب اول ارکستر جوانان «جهان» و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری جورانا، در شب دوم به رهبری لوریس چکناوریان و در شب سوم به رهبری نصیر حیدریان کنسرت هایی را برگزار می کنند.

    تمرین ارکستر سمفونیک تهران برای اجرای این برنامه ها از روز یکشنبه سوم مرداد ماه در تالار رودکی تهران آغاز شده است.

    همچنین کنسرت های ارکستر سمفونیک تهران طی روزهای ۲۰، ۲۱ و ۲۲ مرداد ماه در تالار وحدت تهران میزبان دوستداران موسیقی خواهد بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=114723
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *