×
×

همکاری با هنرستان

  • کد نوشته: 114715
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • خواننده صاحب‌نام موسیقی ایرانی ضمن تشریح تازه ترین فعالیت هایش از همکاری با گروه «همنوازان حصار» و برگزاری کنسرت‌هایی در تهران و شهرستان ها صحبت کرد. پوریا اخواص خواننده موسیقی ایرانی همزمان با جشن تولد سی و پنج سالگی‌اش درباره تازه ترین فعالیت‌های موسیقایی خود گفت: چندی پیش به دعوت مدیر هنرستان موسیقی پسران کنسرتی […]

    همکاری با هنرستان
  • پوریا اخواص

    پوریا اخواص

    خواننده صاحب‌نام موسیقی ایرانی ضمن تشریح تازه ترین فعالیت هایش از همکاری با گروه «همنوازان حصار» و برگزاری کنسرت‌هایی در تهران و شهرستان ها صحبت کرد.

    پوریا اخواص خواننده موسیقی ایرانی همزمان با جشن تولد سی و پنج سالگی‌اش درباره تازه ترین فعالیت‌های موسیقایی خود گفت: چندی پیش به دعوت مدیر هنرستان موسیقی پسران کنسرتی را با هنرجویان این مرکز آموزشی برگزار کردم که به اعتقاد من برنامه جالب توجهی بود.

    اخواص با اشاره به اینکه تلاش داشته در حد توانش برای شکوفایی و معرفی جوانان موثر واقع شود، بیان کرد: در راستای معرفی هرچه بهتر هنرستان به دعوت جناب ایلچی مدیر هنرستان کنسرتی را برگزار کردیم که بتواند در این راهی که پیش رو داریم اتفاقاتی را رقم بزنیم.

    وی افزود: من و بسیاری از افرادی که به نوعی با هنرستان موسیقی در ارتباط بودند تمایل دارند که این فضای آموزشی دارای قدمت، بیشتر از اینها مورد توجه قرار گیرد. به عنوان نمونه غیر از حضور در همین اجراهای زنده ما این آمادگی را داریم که در بخش های آوازی به ویژه تدریس «جواب آواز» آموزش‌هایی را به هنرجویان ارائه دهیم که تاکنون این موضوع نیز اتفاق نیافتده اما با این حال ما همواره آماده ایم که به فضای هنرستان در حد توان کمک کنیم.

    این خواننده به ماجرای تور کنسرت های گروه «همنوازان حصار» به سرپرستی علی قمصری اشاره کرد و گفت: طی روزهای ۱۵، ۲۱ و ۲۵ مرداد کنسرت هایی را همراه با گروه «همنوازان حصار» در تالارهای رودکی و وحدت خواهیم داشت. ضمن اینکه قرار بر این است این کنسرت ها در قالب کنسرت های زنجیره ای تا فرا رسیدن ماه محرم در برخی از شهرستان نیز میزبان علاقه مندان موسیقی باشد.

    اخواص در پایان از برگزاری یک کنسرت در شهریور ماه امسال خبرداد و گفت: این کنسرت روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریورماه به آهنگسازی علی اصغر عربشاهی با همراهی یک آنسامبل ۶ نفره از نوازندگان موسیقی ایرانی در تالار رودکی برگزار می شود و بنده به عنوان خواننده در این اجرای زنده نیز حضور خواهم داشت.

    پوریا اخواص که از جمله خوانندگان فعال موسیقی ایرانی است چندی پیش هم در پروژه «غم نومه فریدون» به آهنگسازی حسین علیزاده حضور پیدا کرده بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=114715
       
    برچسب ها پوریا اخواص

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *