×
×

گزارش تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «غلامرضا رضایی»

  • کد نوشته: 114657
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی «برافشان» به خوانندگی غلامرضا رضایی و سرپرستی هامان خلیلی در دوشب گذشته یعنی یکم و دوم مردادماه در حالی در فرهنگسرای نیاوران به صحنه رفت که برای استاد محمدرضا شجریان آروزی سلامتی و طول عمر شد و تصنیف «ایران ای سرای امید» به عنوان بیز این کنسرت اجرا شد.
    +در ادامه عکسهای «نادر رضائیان» از مراسم رونمایی آلبوم «اولین نگاه» را مشاهده نمایید

    گزارش تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «غلامرضا رضایی»
  • کنسرت گروه موسیقی برافشان

    کنسرت گروه موسیقی برافشان

    گروه موسیقی «برافشان» به خوانندگی غلامرضا رضایی و سرپرستی هامان خلیلی در دوشب گذشته یعنی یکم و دوم مردادماه در حالی در فرهنگسرای نیاوران به صحنه رفت که برای استاد محمدرضا شجریان آروزی سلامتی و طول عمر شد و تصنیف «ایران ای سرای امید» به عنوان بیز این کنسرت اجرا شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت اردیبهشت امسال به مدت دو شب در ساری اجرا شده بود و رپرتوار آن در آواز اصفهان و دستگاه چهارگاه انتخاب شده بود. گروه موسیقی برافشان در بخش آوازاصفهان قطعات قدما را اجرا کرد و در دستگاه چهارگاه قطعاتی به آهنگسازی هامان خلیلی یعنی سرپرست و آهنگساز گروه اجرا شد.

    همچنین در بخش اصفهان قطعاتی چون پیش درامد اصفهان از علی اکبرشهنازی، سه تصنیف قدیمی و یک رنگ از علی اصغر بهاری اجرا می شود. همچنین در بخش چهارگاه قطعاتی چون پیش درامد، چهارمضراب، تصنیف مخالف، تصنیف شوریده اجرا شد.

    در گروه برافشان علاوه بر هامان خلیلی به عنوان آهنگساز نوازنده تار و سرپرست و همچنین غلامرضا رضایی به عنوان خواننده، هنرمندانی چون وحیدربیع پور (دف ودایره)، پویالقایی (رباب)، نیره فخری (عود)، مهدی ولی زاده (نی)، فریماموفقی (کمانچه)، مهدی دریاباری (تار)، سهیل اله دادیان (تمبک)، مرجان راغب (سنتور)، چکادفشارکی (کمانچه)، فرزادموسوی (بم تار) حضور داشتند.

    بر اساس این گزارش، گروه برافشان طی دو شب کنسرت خود پذیرای هنرمندانی چون حمید متبسم، پشنگ کامکار، سهیل محمودی، هوشنگ مرادی کرمانی، بیژن بیژنی، اسرافیل شیرچی، سیما مافی ها، فاضل جمشیدی و … بودند.

    در ادامه عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاس: نادر رضائیان) از این کنسرت را می توانید مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=114657
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *