×
×

در آلبوم «سی سالگی» صورت می‌گیرد

  • کد نوشته: 114287
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳۰ام تیر ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • خواننده «عاشقانه‌ها» از انتشار آلبوم جدید خود خبر داد. احسان خواجه‌امیری در آستانه انتشار آلبوم جدیدش جزئیاتی از این اثر را منتشر و تاکید کرد که در تلاش است این آلبوم تا اواخر تابستان امسال روانه بازار موسیقی کشور شود. بر اساس اطلاعاتی که در اختیار «موسیقی ما» قرار گرفته، افشین یداللهی، روزبه بمانی، علیرضا […]

    در آلبوم «سی سالگی» صورت می‌گیرد
  • کنسرت احسان خواجه امیری

    کنسرت احسان خواجه امیری

    خواننده «عاشقانه‌ها» از انتشار آلبوم جدید خود خبر داد.

    احسان خواجه‌امیری در آستانه انتشار آلبوم جدیدش جزئیاتی از این اثر را منتشر و تاکید کرد که در تلاش است این آلبوم تا اواخر تابستان امسال روانه بازار موسیقی کشور شود.

    بر اساس اطلاعاتی که در اختیار «موسیقی ما» قرار گرفته، افشین یداللهی، روزبه بمانی، علیرضا افکاری، هومن نامداری و زهرا عاملی هنرمندانی هستند که در این آلبوم با احسان خواجه‌امیری همکاری کرده‌اند و دراین بین همکاری مجدد خواجه‌امیری با افشین یداللهی -که پیش‌تر همکاری‌های پررنگ و موفقی با او داشته- جالب توجه است.

    سیدعلی نیکونیا (مدیر دفتر تولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر) درباره زمان دقیق انتشار این آلبوم به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «تاریخ دقیق انتشار این آلبوم هنوز قطعی نشده ولی در تلاشیم که در تابستان امسال قطعاً وارد بازار موسیقی کشور شود.»

    احسان خواجه‌امیری تا کنون آلبوم های «من و بابا»، «برای اولین بار»، «سلام آخر»، «فصل تازه»، «یه خاطره از فردا»، «عاشقانه‌ها» و «پاییز، تنهایی» را منتشر کرده و «سی سالگی» هشتمین آلبوم رسمی این خواننده است. این خواننده در اولین جشن سالانه «موسیقی ما» جایزه بهترین آلبوم پاپ از نگاه کارشناسان و در سومین دوره این جشن جایزه بهترین آلبوم از نگاه مخاطبین موسیقی را به ترتیب برای آلبوم‌های «عاشقانه‌ها» و «پاییز، تنهایی» از آن خود کرده بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=114287
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *