×
×

فروش بیش از نیمی از بلیت‌های این کنسرت قبل از اطلاع رسانی!

  • کد نوشته: 114069
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۸ام تیر ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • فصل نو کنسرت «ناگفته» ساخته «حافظ ناظری» و به خوانندگی «شهرام ناظری» که قرار است در فضای متفاوتی برگزار شود، همانند دور اول این کنسرت از شهر شیراز آغاز می‌شود و در ادامه، گروه ناگفته به سایر شهرهای ایران سفر خواهند کرد.
    +کنسرت «ناگفته» طی تاریخ های ۱۳ و ۱۴ مردادماه نیز در فضای باز برج میلاد برگزار خواهد شد

    فروش بیش از نیمی از بلیت‌های این کنسرت قبل از اطلاع رسانی!
  • شهرام ناظری و حافظ ناظری

    شهرام ناظری و حافظ ناظری

    فصل نو کنسرت «ناگفته» ساخته «حافظ ناظری» و به خوانندگی «شهرام ناظری» که قرار است در فضای متفاوتی برگزار شود، همانند دور اول این کنسرت از شهر شیراز آغاز می‌شود و در ادامه، گروه ناگفته به سایر شهرهای ایران سفر خواهند کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این دوره از کنسرت‌های «ناگفته» که با تغییرات چشمگیری آغاز می‌شود، نوازندگان جدیدی نیز به اعضای گروه اضافه شدند. در راستای این تغییرات، قطعات جدیدی هم جایگزین قطعات قبلی شدند و تنظیم متفاوتی روی آنها صورت گرفته است. اعضای این گروه پس از ماه‌ها تمرین سخت و فشرده، تلاش کردند تا بتوانند تجربه موسیقایی متفاوتی برای مخاطبان رقم بزنند.

    اعضای این گروه قرار است یکم و دوم مرداد ماه در باغ عفیف‌آباد شهر شیراز برای مخاطبان به اجرای برنامه بپردازند. این در حالی است که پیش از اعلام رسمی آغاز بلیت فروشی، بیش از نیمی از بلیت‌های این کنسرت به فروش رفته است.

    شایان ذکر است که کنسرت «ناگفته» طی تاریخ های ۱۳ و ۱۴ مردادماه نیز در فضای باز برج میلاد برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=114069
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *