×
×

امید حاجیلی: هیچکس نمی تواند آثار ناصر عبداللهی را مانند خودش اجرا کند

  • کد نوشته: 113671
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۴ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • «امید حاجیلی» سه شنبه ۲۳ تیر در روز انتشار دومین آلبوم رسمی خود با کنسرتی پر هیجان به استقبال مخاطبان خود رفت.  فروش تمام بلیت‌های این کنسرت چند روز پیش از اجرا باعث شد تا حاجیلی در تاریخ ۱۷ مرداد بار دیگر کنسرت خود در پایتخت را تمدید کند. امید حاجیلی که در همین روز «حاجیلیتو»، […]

    امید حاجیلی: هیچکس نمی تواند آثار ناصر عبداللهی را مانند خودش اجرا کند
  • ۷d47e60ff5ebcf6908e43e544312d14c_L«امید حاجیلی» سه شنبه ۲۳ تیر در روز انتشار دومین آلبوم رسمی خود با کنسرتی پر هیجان به استقبال مخاطبان خود رفت.

     فروش تمام بلیت‌های این کنسرت چند روز پیش از اجرا باعث شد تا حاجیلی در تاریخ ۱۷ مرداد بار دیگر کنسرت خود در پایتخت را تمدید کند.

    امید حاجیلی که در همین روز «حاجیلیتو»، دومین آلبوم خود را منتشر کرده بود، پس از ورود به سالن به صحبت در خصوص آن پرداخت و گفت: بعد از ٨ سال آلبوم منتشر شد و امیدوارم انتشار آلبوم بعدی انقدر طولانی نشود چراکه دوست دارم آلبوم‌های زیادی منتشر کنم. من در این مدت تمام تک‌آهنگ‌هایم را به صورت رایگان منتشر کردم اما این بار می‌خواهم به خاطر زحمات زیادی که برای آلبوم کشیدم از آن حمایت کنید و نسخه‌ی اصلی آن را تهیه نمایید.

    حاجیلی که این کنسرت را با قطعه‌ی «دلبر سیاه» آغاز کرد در ادامه به اجرای قطعات «افتاد»، «وقت گل نى»، «براى عاشقى دیره»، «تردست»، «ربابه»، «واى واى»، «باریکلا»، «باغ مولوى»، «دلبر»، «ترک دیار» و «اى داد» پرداخت.

    در میان قطعات، اجرای سولوی نوازندگان با استقبال حاضرین همراه می‌شد و در این بین اجرای «رضا اسدالهی» با تشویق فراوانی همراه شد و حاجیلی در ادامه‌ی این اجرا، به خواندن قطعه‌ی «بری باخ» پرداخت که با همخوانی علاقه‌مندانش همراه شد.

    امید حاجیلی همچنین در حین اجرای قطعات بارها از حاضرین خواست دست‌هایشان را بالا بیاورند و گفت: باید در کنسرت‌های من کف دست‌ هایتان سرخ باشد.

    در ادامه و با اجرای قطعه باغ مولوى، امید حاجیلی به یادی از زنده‌یاد «ناصر عبدالهی» پرداخت و ادامه داد: من چهارسال از بهترین سال‌هاى فعالیتم، کار کردن در گروه ناصر عبدالهى بوده و به نظرم هیچ‌کس نمی‌تواند این قطعات را به خوبی او اجرا کند، جایش برای همیشه در بین ما خالی است.

    از دیگر نکاتی که در این اجرا قابل توجه بود، صدا برداری مناسب سالن میلاد بود که پیش از این بعضا با انتقاد همراه می‌شد؛ همچنین تنظیم و سازبندی قطعات نیز باعث زیبا شدن هرچه بیشتر اجرا می‌شد.

    سرپرست ارکستر امید حاجیلی که در میان خواننده‌ها بیشتر تعداد نوازنده را دارد، انوشیروان تربتی است و دیگر اعضای ارکستر را حسین شریفى، سینا پرتوى، مسعود پهلوان، مجید برومند، ارشام غفورى، آرش صمیمى، محمد مرتضوى، مهدى گل‌کرمى، احسان عبدى‌پور، امیر عبدى پور،سامان علوى، رضا اسدالهى، عرشیا والى، حسن فراهانى، محسن خاش و اکبر شهریارى شامل می‌شوند. همچنین در گروه کر نیز سمیرا ملک، مریم کى‌احمد، آناهیتا اعتمادى، صابر شفیعى، محمد ماه‌رویان و مجید کمالى حضور دارند.

    در این کنسرت مهمانان ویژه‌ای نیز حضور داشتند که از آن ها می‌توان به سوگل طهماسبى، شهره سلطانى، هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، محمدرضا مرادى، رضا حداد و آرش احمدى اشاره کرد.

    در انتهای این کنسرت که به همت شرکت رویال هنر پارس برگزار می شد، به درخواست حاضرین قطعات «دلبر سیاه»، «تردست»، «باریکلا» و «دلبر» بار دیگر اجرا شدند.

    https://musiceiranian.ir/?p=113671
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *