×
×

به دنبال خواندن «نه بگو»

  • کد نوشته: 113624
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۳ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • «فریدون آسرایی» خواننده مطرح موسیقی پاپ به عنوان سفیر مبارزه با مواد مخدر انتخاب شد. این خواننده سال گذشته آلبوم گروهی «نه بگو» را در راستای کمک به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و افزایش سطح اطلاع افراد جامعه نسبت به آسیب‌های مواد مخدر منتشر کرد؛ در همین راستا روز گذشته در ستاد مبارزه با مواد […]

    به دنبال خواندن «نه بگو»
  • فریدون آسرایی

    فریدون آسرایی

    «فریدون آسرایی» خواننده مطرح موسیقی پاپ به عنوان سفیر مبارزه با مواد مخدر انتخاب شد.

    این خواننده سال گذشته آلبوم گروهی «نه بگو» را در راستای کمک به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و افزایش سطح اطلاع افراد جامعه نسبت به آسیب‌های مواد مخدر منتشر کرد؛ در همین راستا روز گذشته در ستاد مبارزه با مواد مخدر استان البرز، فریدون آسرایی به عنوان سفیر مبارزه با مواد مخدر انتخاب شد.

    آسرایی در خصوص این انتخاب گفت: در سال گذشته آلبومى تهیه شد در رابطه با اعتیاد و مبارزه با آن که بنده نیز یک اهنگ به نام نه بگو را در آن خواندم، به همین خاطر دیروز طى مراسمى در ستاد مبارزه با مواد مخدر بنده رسما به عنوان سفیر مبارزه با مواد مخدر در استان البرز انتخاب شدم که امیدوارم در این راه بتوانم قدمى براى پیشگیرى این معضل و کمک به افراد مبتلا به این بیمارى برداشته باشم و مطمئنم با کمک شما دوستان و همراهان میتوانیم روزى جامعه اى عارى از مواد مخدر داشته باشیم.

    شایان ذکر است در آلبوم نه بگو هنرمدانی همچون «رضا صادقی»، «حامد زمانی»، «علیرضا عصار»، «محتبی کببیری» و «حمید فولادی» حضور داشتند.

    https://musiceiranian.ir/?p=113624
       
    برچسب ها فریدون آسرایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *