×
×

بر اساس نظرسنجی برنامه موسیقی «دوباره گوش کن»

  • کد نوشته: 113068
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۸ام تیر ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • بهترین تیتراژ پخش شده در ماه مبارک رمضان، امسال بر اساس نظرسنجی که توسط برنامه موسیقی «دوباره گوش کن» برگزار شد، در نخستین قسمت این برنامه با رای مردم انتخاب و معرفی شد.
    +به دست آوردن مقام سوم در نظرسنجی مردمی برای بهترین تیتراژ ماه مبارک رمضان توسط حسین توکلی، خواننده جوان موسیقی پاپ از نکات قابل توجه این نظرسنجی بود

    بر اساس نظرسنجی برنامه موسیقی «دوباره گوش کن»
  • کنسرت محمد علیزاده

    کنسرت محمد علیزاده

    بهترین تیتراژ پخش شده در ماه مبارک رمضان، امسال بر اساس نظرسنجی که توسط برنامه موسیقی «دوباره گوش کن» برگزار شد، در نخستین قسمت این برنامه با رای مردم انتخاب و معرفی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، نخستین نظرسنجی مردمی این برنامه تلویزیونی درباره انتخاب بهترین تیتراژهای ماه رمضان با مشارکت مخاطبان برگزار شد.

    براساس این نظرسنجی که بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آن شرکت کردند، رتبه اول به محمد علیزاده اختصاص یافت که با اختلاف بسیار نسبت به سایر رقباء این رتبه را به دست آورد.

    همچنین به دست آوردن مقام سوم در نظرسنجی مردمی برای بهترین تیتراژ ماه مبارک رمضان توسط حسین توکلی، خواننده جوان موسیقی پاپ از نکات قابل توجه این نظرسنجی بود.

    در ادامه‌ی نتایج این نظرسنجی و رقابت ۸ خواننده مطرح موسیقی در قالب تیتراژهای ماه رمضان آمده است، رتبه اول به محمد علیزاده برای تیتراژ سریال «برادر»، رتبه دوم به محسن یگانه برای تیتراژ برنامه «ماه عسل» و حسین توکلی برای برنامه «منو ببخش» اختصاص یافت.

    برنامه موسیقایی «دوباره گوش کن» ساعت ۲۲ روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و جمعه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=113068
       
    برچسب ها محمد علیزاده

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *