×
×

به سرپرستی یلدا عباسی

  • کد نوشته: 112243
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۹ام تیر ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • گروه موسیقی «نازار» به سرپرستی و خوانندگی «یلدا عباسی» دوشنبه ۴ مرداد ماه در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود. این گروه در دی ماه سال ١٣٩۴ به سرپرستی و خوانندگی یلدا عباسی، نوازنده دوتار و خواننده موسیقی مقامی، فولکلوریک و کرمانجی خراسان به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز نمود. در این گروه […]

    به سرپرستی یلدا عباسی
  •  یلدا عباسی

    یلدا عباسی

    گروه موسیقی «نازار» به سرپرستی و خوانندگی «یلدا عباسی» دوشنبه ۴ مرداد ماه در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

    این گروه در دی ماه سال ١٣٩۴ به سرپرستی و خوانندگی یلدا عباسی، نوازنده دوتار و خواننده موسیقی مقامی، فولکلوریک و کرمانجی خراسان به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز نمود.

    در این گروه یلدا عباسی (نوازنده دوتار و خواننده)، فاطمه اسماعیلیان (همخوان)، نیکناز میرقلمی(نوازنده تنبور)، نرگس محمدی(نوازنده دوتار)، مرجان راوندی(نوازنده عود)، مهزاد خردمند(نوازنده کمانچه)، مارال خلیلی(نوازنده دف و دهل)، فریده سرسنگی(نوازنده پرکاشن) و غزاله تهرانی(نوازنده سنتور) به اجرای مقام‌ها، قطعات فولکلوریک فارسی و کردی خراسان می‌پردازند.

    قطعاتی کردی چون لِه یاره، شاهسیار، لو و …. مقام ها و ملودی های فولکلوریک خراسان چون بحرطویل، ای دل بنالُم، در حسرت دیدار، الا ای یار و … با تنظیم هنرمندان پرواز همای، محمود نوذری و مقام هایی با اشعار فارسی و تنظیم یلدا عباسی قطعات اجرایی را شمال می‌شوند.

    طراحی لباس های گروه نیز توسط یلدا عباسی انجام شده است.

    شایان ذکر است این کنسرت ویژه بانوان است.

    https://musiceiranian.ir/?p=112243
       
    برچسب ها يلدا عباسی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *