×
×

با تکنوازی پیانو «کیمیا صالحی» و آهنگسازی «کاظم پوره»

  • کد نوشته: 111532
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱ام تیر ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی کلاسیک «ستاره های رقصان»، تکنوازی پیانو با نوازندگی «کیمیا صالحی» و آهنگسازی «کاظم پوره» وارد بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.
    +کاورهای آلبوم «ستاره های رقصان» را در ادامه ببینید

    با تکنوازی پیانو «کیمیا صالحی» و آهنگسازی «کاظم پوره»
  • آلبوم ستاره های رقصان

    آلبوم ستاره های رقصان

    آلبوم موسیقی کلاسیک «ستاره های رقصان»، تکنوازی پیانو با نوازندگی «کیمیا صالحی» و آهنگسازی «کاظم پوره» وارد بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم مشتمل بر هفده قطعه متنوع پیانو است که به لحاظ ساختاری متفاوت و به گونه‌ای که گروه های سنی مختلف شامل کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان می‌توانند از آن بهره مند گردند.

    قطعات این آلبوم که «مهدی صالحی» تهیه‌کننده‌ی آن است را «والس قناری»، «خواب کودکانه»، «روز خوب»، «والس کوچولو ها»، «والس تنهایی»، «والس بلدرچین»، «رقص با عروسک»، «گلدونه ها»، «والس باران»، «باغ پرندگان»، «نارنج و ترنج»، «ستاره های رقصان»، «والس انتظار»، «بالارو (موسیقی محلی)»، «شبی که با هم گریستیم»، «بیوبریمش (موسقی محلی)» و «والس پروانه ها» تشکیل می‌دهند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «ستاره های رقصان» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «ستاره های رقصان» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید  (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «ستاره های رقصان» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=111532
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *