×
×

۳۱ خردادماه در تالار وحدت

  • کد نوشته: 111223
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳۰ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • یک نوازنده و آهنگساز از برگزاری کنسرتی خیریه خبر داد که عواید آن صرف زنان سرپرست خانوار خواهد شد. کیوان ساکت اظهار کرد: کنسرت گروه «وزیری» ۳۱ خردادماه در تالار وحدت برگزار می‌شود. این اجرا با هدف تکریم دکتر احمد حلت است و وحید تاج نیز خوانندگی آن را برعهده دارد. او ادامه داد: گروه […]

    ۳۱ خردادماه در تالار وحدت
  • ۱۴۵۵۳۱۹۷۱۴۱۱۸_Mehdi Ghasemi-13یک نوازنده و آهنگساز از برگزاری کنسرتی خیریه خبر داد که عواید آن صرف زنان سرپرست خانوار خواهد شد.

    کیوان ساکت اظهار کرد: کنسرت گروه «وزیری» ۳۱ خردادماه در تالار وحدت برگزار می‌شود. این اجرا با هدف تکریم دکتر احمد حلت است و وحید تاج نیز خوانندگی آن را برعهده دارد.

    او ادامه داد: گروه «وزیری» برای انجام کارهای خیر پیش‌قدم می‌شود و کنسرت‌هایی را در این راستا و به شکل‌های مختلف برگزار کرده است. وقتی از من خواسته شد که این اجرای خیریه را برگزار کنم، استقبال کردم و قرار است بخشی از قطعات سازی و آوازی‌ام را مانند «خاک وطن»، «چارداش»، «مارش ترکی»، «یک خانه پر زمستان» و… اجرا کنم.

    ساکت با اشاره به این‌که این کنسرت به دعوت بنیاد خیریه‌ی «فیروزنیا» اجرا می‌شود، گفت: این بنیاد خیریه حامی زنان است و عواید این کنسرت نیز به‌طور کامل به نفع زنان سرپرست خانوار هزینه خواهد شد.

    این هنرمند همچنین اظهار کرد: سروش عازمی‌خواه (پیانو)، علی‌اکبر خادم (تنبک و سازهای کوبه‌ای) و مهدی غلامی (دف) در این اجرا ساز خواهند نواخت.

    کیوان ساکت در سال ۱۳۷۵ گروه «وزیری» را تأسیس کرد و از آن زمان تا کنون آثار زیادی را با این گروه اجرا کرده‌ است. او در سال ۱۳۶۹ به دعوت پرویز مشکاتیان به‌عنوان نوازنده و تک‌نواز به گروه «عارف» دعوت شد و حاصل این همکاری آثاری مانند «افشاری مرکب»، «افق مهر»، «وطن من» با صدای ایرج بسطامی و «مقام صبر» است.

    «بی کاروان کولی»، «جامه‌دران»، «سبکبال» و «ماه‌بانو» از جمله آثار او است.

    https://musiceiranian.ir/?p=111223
       
    برچسب ها کیوان ساکت

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *