×
×

مجید ملک محمدی: کنسرت سالار عقیلی برخلاف اخبار منتشر شده در فضای مجازی لغو نشده است

  • کد نوشته: 111072
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۸ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • زمان برگزاری کنسرت «سالار عقیلی»خواننده موسیقی ایرانی در شهر کرمان که قرار بود جمعه ۲۸ خرداد در سالن فجر کرمان برگزار شود، به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان به ۲۴ تیر تغییر پیدا کرد.
    +این کنسرت به سبک سنتی برگزار می شد و هیچگونه بی احترامی به شعائر مذهبی در آن نبود

    مجید ملک محمدی: کنسرت سالار عقیلی برخلاف اخبار منتشر شده در فضای مجازی لغو نشده است
  • کنسرت سالار عقیلی

    کنسرت سالار عقیلی

    زمان برگزاری کنسرت «سالار عقیلی»خواننده موسیقی ایرانی در شهر کرمان که قرار بود جمعه ۲۸ خرداد در سالن فجر کرمان برگزار شود، به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان به ۲۴ تیر تغییر پیدا کرد.

    مجید ملک محمدی مدیر موسسه چنگ رودکی با اعلام این خبر، گفت: «این تصمیم در نشستی و با هماهنگی مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و برخی مشورت ها گرفته شده است. ناگفته نماند مجوز برگزاری کنسرت ۱۰ روز قبل صادر شد و طبق روال قانونی به تایید تمامی مراجع ذیصلاح رسیده بود.»

    وی در ادامه افزود: «در نیمه اول ماه مبارک رمضان معمولا برنامه ها و آیین های شاد اجرا می شود و زمان برگزاری کنسرت نیز تقریبا همزمان با ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) بود. این کنسرت به سبک سنتی برگزار می شد و هیچگونه بی احترامی به شعائر مذهبی در آن نبود.»

    ملک محمدی با اعلام اینکه کنسرت مذکور لغو نشده، خاطرنشان کرد: «کنسرت سالار عقیلی برخلاف اخبار منتشر شده در فضای مجازی لغو نشده و فقط زمان آن تغییر پیدا کرده است. افرادی که بلیت تهیه کرده اند، بلیت آنها همچنان معتبر است و افرادی هم که تمایل نداشته باشند، وجه پرداختی بازگشت داده می شود.»

    https://musiceiranian.ir/?p=111072
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *