×
×

نخستین اظهار نظر رسمی درباره درگذشت خواننده معروف

  • کد نوشته: 110333
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۲ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • همسر حبیب محبیان گفت: حبیب در خواب سکته کرده و در منزل فوت کرده است. ناهید همسر حبیب محبیان خواننده معروف ایرانی که صبح دیروز در رامسر در گذشته با اشاره به اینکه از سال ۸۸ وارد رامسر شدیم و در همان سال همسرم در اتاق احیای بیمارستان رامسر بستری شد، تصریح کرد: قرار بود […]

    نخستین اظهار نظر رسمی درباره درگذشت خواننده معروف
  • photo_2016-06-11_00-04-16 copyهمسر حبیب محبیان گفت: حبیب در خواب سکته کرده و در منزل فوت کرده است.

    ناهید همسر حبیب محبیان خواننده معروف ایرانی که صبح دیروز در رامسر در گذشته با اشاره به اینکه از سال ۸۸ وارد رامسر شدیم و در همان سال همسرم در اتاق احیای بیمارستان رامسر بستری شد، تصریح کرد: قرار بود همسرم در بخش سی سی یو بستری شود اما با رضایت شخصی مرخص شد.

    وی با اشاره به اینکه ما در منطقه کتالم نیاسته زندگی می کردیم و سال ۸۹ قرار بود همسرم کنسرتی داشته باشد، افزود: وی همان شب مشکل قلبی پیدا کرده و بستری می شود.

    ناهید با بیان اینکه حبیب در خواب سکته کرده است، افزود: بعد از تماس من با اورژانس و سر و صدای همسایه ها اورژانس تشخیص داد که وی فاقد علائم حیاتی است و سیانوز کامل شده و مردمک های چشمش گشاد شده بود.

    وی اظهار کرد: ایشان ۶۳ سال سن و سابقه مشکل قلبی داشت از این رو اقدامات احیاء موثر نبود؛ ایشان قبل انتقال به بیمارستان در منزل فوت کرده بودند و جهت تایید فوت به بیمارستان انتقال پیدا کردند.

    وی با اشاره به اینکه تقاضا کردیم حبیب از مقابل تالار وحدت تشییع شود و منتظر پاسخ هستیم؛ به ایسنا گفت: برای خاکسپاری قطعه هنرمندان موردنظر ماست که در این زمینه در حال رایزنی هستیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=110333
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *